MEN TANKENE MINE FÅR DU

23. april 2012

Jeg velger meg april


Googled



Jeg velger meg april

I den det gamle faller,
i den det ny får feste;
det volder litt rabalder,-
dog fred er ei det beste,
men at man noe vil.

Jeg velger meg april,
fordi den stormer, feier,
fordi den smiler, smelter,
fordi den evner eier,
fordi den krefter velter,-
i den blir sommeren til!


Det er vår! Å kjenne D-vitaminene suge seg inn under huden er bedre enn ski som klabber. Ikke nekt engang.

Ettersom jeg for det meste er tryggest innendørs mens betennelsen herjer tarmene så følger jeg med Rettssaken. Ja det er grusom med detaljene men vi alle vet at dette må jo frem for å kunne få frem en "riktig" dom. Selv om det aldri kan bli noe riktig etter det som skjedde.
Det eneste jeg har tenkt å si er; det er tåpelig at ikke forklaringen hans ikke blir kringkastet! 
Hvorfor skal han ha tilgang til media og få se våre reaksjoner mens vi ikke får de samme rettighetene den andre veien? Det meste som blir sagt kommer jo frem i referat på skjermen uansett.
At noen er redd barna deres skal se på dette, vel, da må dere selv følge bedre med på hva ungene deres ser på/gjør. Og egentlig, hvis unger har lyst å vite ting rundt dette så syns jeg de skal få svar på det meste de lurer på - fantasien kan være verre enn sannheten. 
Dere som mener at noen kan bli påvirket i hans retning ved å høre ham, vel, han skulle sikkert likt å høre at dere overvurderer han slik. Eller undervurderer andre.

Mange syns han ikke skal få mer oppmerksomhet, men altså; han ser jo faktisk alt i media uansett. Og han ser jo faktisk alle fotografene og journalistene, Og han vet jo at han har utført noe så grusomt at han vil få oppmerksomhet uansett. 

Når dette er sagt så er det vanskelig å si noe om noe annet, så derfor: .



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar