MEN TANKENE MINE FÅR DU

18. april 2012

Hva har du på?

Googlebilde


Et ofte stilt spørsmål. Hva har du på? Sånt svarer jeg ikke på, noe må man kunne bruke fantasien til tenker jeg.
Men så kom jeg på at kanskje de ikke mener på meg? *gulp*  Men på nattbordet, på badehylla eller på stuebordet. Guri så flaut i tilfelle.

Så her er en liten oversikt over hva jeg har på. Jeg kommer i fremtiden til å referere til denne siden.

På nattbordet:

Det er selvsagt bilde av kjæresten min, Robert Pattinson.

På badehylla:

Legg merke til smurfen jeg nettopp laget meg smykke av. Og  Petter, en edderkopp av plast jeg bruker til tilvenning.


På stuebordet:

Legg her merke til at jeg har rydda vekk alt annet rot som vanligvis befinner seg  ved duken og omegn.



Når det er sagt skal jeg dele noen av mine meninger om hva enkelte skriver på facebookstatusene sine.
Ingen må bli fornærmet eller grinete, skulle dette forekomme så håper jeg at dere kjenner meg nok til å vite at jeg vil bare deres eget beste.

Dere som får dere kjæreste, hvorfor må dere plutselig begynne å skrive; VI, VÅRE, VÅRT og OSS som om dere ikke lenger er en enkeltperson? Det går an å av og til skrive JEG selv om man får seg en idiot å dele seng med for en stakket stund. Ja.

Og dere som får/har barn, kan dere være så snill å utelukke barna i hver eneste status? Hvor gøy er egentlig dette;

"Johan, 3 måneder gammel, sa "Gleebah" i dag <3 <3 <3 <3"
"Martine spiser kjøttboller på egen hånd :) "
"Arild, 3 dager gammel, er verdens søteste unge <3"
"Johan, 3 måneder og 13 timer, sa " Wohadle" til bestemor idag "

Herregud, jeg kan kun snakke ut fra min egen tilværelse uten unger; men det er faktisk gørrkjedelig. Nesten like kjedelig som når dere viser frem babybilder, cirka 98 stykker, hvor man knapt kan se babyen har rørt seg på noen av bildene.
Fortell heller om hvor du hadde sex sist, hva du synes om Grandiosa med paprika eller om du har sett en bra film.

Og dere, som alltid klager og syter og er negative!
"Blæh"
"Livet suger"
"Jeg hater Frpère"
"Jeg hater folk som alltid sniker i apotekkøen når jeg trenger smertestillende fort"
"Ingen forstår meg"
"Vondt i hele kroppen i hele dag og hele natt, hele uken, hele måneden"

Kan dere ikke bare gjøre kort prosess å slett dere fra Facebook før jeg gjør det? Eller spre litt glede? Vær litt positiv så kanskje dere ser at en bæsj på leggen kan være morsomt, ikke bare trist.






Og ja, jeg blogger sjeldent for tiden. Og ja, jeg skal skjerpe meg. Og ja, jeg kommer til  blogge om rettssaken en dag, Og ja, du kan velge å ikke lese hvis du ikke vil.

2 kommentarer:

  1. :) fikk fram smilet mitt i alle fall :)

    SvarSlett
  2. Godt å høre Katrine :) Mitt og egentlig, jeg er ikke mer flau enn at jeg ler av meg selv.

    SvarSlett