MEN TANKENE MINE FÅR DU

28. juni 2012

Vår syke verden

Googled

Ja altså jeg visste jo fra før at vi levde i en syk verden, også før fotball-Em.
Har ikke akkurat ofret så mye tid på å fotballen, men så nettopp en fyr på Italias lag score mål, hvor han deretter river av seg skjorta og stiller seg opp som en statue og ser sur ut. Det så skikkelig intellektuelt ut.
Skikkelig.

Men etter å ha sett altfor mye på Crime Investigation Australia kan jeg konkludere med at det har gitt meg nok en grunn til å ikke dra dit. Fra før var grunnen ganske enkelt edderkopper, krokodiller, haier og slanger.
Og nå vet jeg at der, DER fins det mange syke mennesker.
Jeg satt helt matt av forundring over en syk jævel var som drepte alt han kom over, og tenkte at han hadde fortjent en runde med den øksa han blant annet brukte på folk.
Så kunne man skrevet Rest In Pieces på et kors over grava hans.
Men for andre kriminteresserte er det en "bra" serie å se på. Og det gjør iallefall meg veldig opptatt av de må snart klare å få til at en livstidsdom betyr at man soner resten av livet. De som slipper ut etter 7 år etter et drap og dreper på nytt....ofrenes familier burde fått millionerstatninger av staten.

Vel, jeg burde finne en romantisk komedie som kan glatte over dette inntrykket nå.
Gjerne en med handling fra Hawaii eller omegn også, så kanskje jeg glemmer det helsikkes sommerværet også. Ikke at jeg vanligvis klager sånn på været, men det er vel kanskje litt drøyt å måtte være tvunget til å kalle dette sommer.
"Alle" er i syden i disse dager, og aldri har jeg vært mer sjalu. Men en vakker dag blir det en vakker dag for meg også. Jeg kler jo ikke sand mellom tærne uansett.
Sist jeg var i syden ble jeg forresten overfalt av en bølge som resulterte i at jeg ble avkledd på en temmelig befolket strand, i tillegg til at jeg ble, delvis naken, slengt inn i hekken til venninna mi som også ble overfalt av samme bølge. Man er ikke trygg noen sted.

En ting jeg lurer på. Hvorfor i helvete er måser fredet? Jaja, viltloven meg langt oppi rompa. Syns det er mer vilt at de skal få lov å holde på som de gjør. Jeg har funnet ut at jeg er mer redd skrikende, jagende måser enn edderkopper og det er jo ganske revolusjonerende. Aldri så vondt at det ikke er godt for noe?

Jeg vet ikke hvorfor jeg blogget i dag. Jeg føler at jeg skrev bare tull.
Takk for at du skrev, skrev mer. Lissm.

GOD NATT




1 kommentar:

  1. Wynn Hotel Las Vegas - MapYRO
    Wynn 경산 출장샵 Hotel Las Vegas is a five-star hotel in Las 의왕 출장마사지 Vegas, Nevada. Property LocationDescriptionLocationDate: 12 출장샵 Dec 2021Distance to airport: 메이피로출장마사지 1m 8y 0.7 miNearest airport: McCarran International Airport Rating: 7.8/10 · ‎3,440 votes 서산 출장안마

    SvarSlett