MEN TANKENE MINE FÅR DU

26. april 2012

Fretex og penismail

Googled

Forleden gikk jeg en tur og slikka litt sol. Jeg så på måser, tiggere og Fretex sine innsamlingsbokser for klær.
Jeg har vært på Fretex, ikke fordi jeg ikke har råd til nye klær men fordi det er morsomt å se om man finner en skatt.
Problemet er at Fretex er jo seriøst like dyre, om ikke dyrere, enn andre butikker nå.
Jeg fant en skikkelig stygg skjorte som sikkert i sin nyere tid kosta 99,- på Sparkjøp, og der hang den med en lapp det sto 249,- på!
Har jeg tatt feil når jeg trodde Fretex skulle selge ting billig for å hjelpe de som har brukt opp pengene sine på narkotika og øl å sånn?
Glass, som de selger på Ikea til en femmer koster 20,- på Fretex.
Det eneste som er billig der er stygge bilder med rammer som bikkja har spist halvveis opp og med motiv som kun egner seg på et utedo.
Nei Fretex, dette trykker jeg *liker ikke* på altså.

På venterommet hos legen min så jeg igår en reklame for en nettside for de som lider av krokfinger. Jeg lo.
Jeg er ikke slem, jeg bare trodde det var en spøk.

Hadde også en ryddedag på mailboksen min her om dagen, det kommer seriøst mye rare mail.
Har fått mange vedrørende penisforstørrelse.
Altså, jeg har jo ingen penis, ikke engang i helgene - så hva skal jeg med disse mailene? Hvis noen er interessert i dette vennligst ta kontakt så skal jeg videresende de før jeg sletter og blokkerer.

Ettersom middagen ikke ble godt mottatt av Mr Crohn så skal jeg tilbringe denne kvelden også i sofaen. Føler jeg har vært overdrevent snill i det siste så tror jeg skal kompensere med å finne en eller annen slasherfilm bare for at englevingene ikke skal klø sånn.
Jeg vurderer også å skrive et langt innlegg om domme unger, også kalt ungdommer.

Men jeg skal heller se Paradise Hotel, deltakerne der har mindre Iq tilsammen - enn en bingotusj.
Jeg blir helt undervelmet av å se på de og spør meg selv hvordan de for tredje (?) år på rad har klart å samle så mange særdeles lite smarte folk.
Men at de underholder, det skal de ha. Ungdommer.

De kunne sendt de jævla tiggerne som sitter i midtbyen på Paradise. Neste gang en av de kommer å stapper en kopp oppi trynet mitt og sier "Pleeeeeease" så skal jeg spytte i koppen!
Den forrige som gjorde det var til og med så frekk at han sto å pekte på øynene mine å sa noe på rumensk som sikkert betydde at han trodde jeg var en heks eller et utskudd på denne jord.
Tigging skulle vært forbudt! Jeg vil heller gi penger til de som selger Sorgenfri og våre egne borgere, og det har ingenting med rasisme å gjøre.
Jeg syns bare det er krenkende å gå nedover Nordre gate å lure om jeg har råd til å kjøpe meg en softis for så å få en kopp med skranglende mynter plassert foran det nydelige fjeset mitt å se at de har råd til TO softis.

Googled


Som dere ser har jeg ikke råd til nytt kamera så jeg må stjele bilder fra google, kanskje jeg burde ta med meg en kaffekopp ned til Sentrum jeg og.
Ja mHm!









1 kommentar:

  1. konge kommentar: englevingene ikke skal klø sånn.

    du e god du anne :))

    hilsen inger k

    SvarSlett