MEN TANKENE MINE FÅR DU

7. januar 2012

Bullshit.no



Bullshit, det er det når folk sier teite trøstende ting som; Det er flere fisk i havet!
Det sa noen til meg en gang for cirka 7 år siden også, men den eneste fisken jeg har sett siden, sånn cirka, er torsken som lå å duppa i fløtesausen hjemme hos pappa for noen uker siden.

Og dette bildet som dukket opp på nyhetene for noen uker siden burde egentlig ha drept det utsagnet for evig og alltid:


Når fisken flykter på land så er det egentlig jævlig dårlig gjort å gå rundt å fortelle folk at det er flere fisk i vannet.

Når det er sagt.

Autokorrekt er egentlig ganske morsomt. Men av og til kan man bli litt svett når man ikke ser hva man har skrevet feil før skjeden er skadd. Skaden skjedd. Same same.

Som her om dagen på Facebook, da jeg var for lat til å holde laptopen i fanget og dro opp Iphonen istedet:


Jeg visste ikke om jeg skulle slå av autokorrekten eller ikke etterpå, men valgte å ikke gjøre det kun grunnet underholdningsverdien. Jeg gruer meg til den dagen jeg skriver noe perverst til modern eller fadern.
Men de har jo sine brølere de også så tenker de tåler det.
Pappa skrev sms til mamma en stund etter han fikk mobil, han skrev; Jeg elsker deg. Og sendte den til onkelen min. Fint!

Det siste jeg har på hjertet idag er at jeg ønsker meg sengetøy med sauer på. Hvorfor i alle dager har jeg aldri sett det? Er jo genialt for oss som trenger telle noen runder og ikke får sove.
Sengetøyet mitt nå er rosa, ikke helt min farge, men jeg må jo veie opp for denne emo-hårfargen jeg har anskaffet meg.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar