MEN TANKENE MINE FÅR DU

15. januar 2012

Bleikfis vs Mokkamann

 
Jeg vil i allefall ikke kaste stein på noen gutta i Plumbo. 
Ikke det at jeg syns det var et unødig ordvalg å kalle Madcon-gutta Mokkamenn, men seriøst?  DET dramaet fordi en fyr som sikkert ikke bare var i lykkerus, kom med en garantert ikke planlagt kommentar.
Nrk må ha krisemøte angående bandets Gran Prix-deltagelse og jeg syns bættre mæ (som jeg ikke finner en bokmål.versjon av) at dette ble storm i et vannglass.
Ja det var dumt sagt, men jeg syns ikke man skal dramatisere det sånn  at fyren får konsekvenser verre enn kommentaren sin.
Dessuten lo de først selv, og de selv kalte Thomas og Harald i Senkveld for bleikfiser - så her er det kun nok en situasjon hvor man ikke kan si ord som er "mørke" i nærheten av de som er mørke! Mens de som er brunere enn oss bleikfiser kan si hva de vil.

Når det er sagt har jeg faktisk aldri hørt sangen som ble kåret til Årets Hit, så de burde kanskje ikke vært på scenen uansett. Det hadde vært mye artigere om Erik og Kris tok på seg Ølbriller da de så på Madcon-gutta?!
Kan ikke alle bare venner? Jeg blir så lei av sånn grynting for den minste ting, og jeg tror seriøst at Martin Luther King ville snudd seg i grava av alt dette oppstyret. Neste gang dere føler dere tråkka på så spør dere selv; "Hva ville Luther`n ment om dette?" før dere lager buhu-leppe og drama som overskygger virkelig triste hendelser. 

Når det er sagt så lurer jeg på hvorfor ikke Lobotomy har takket ja til Wordfeud-invitasjonen min?
Jeg vil knuse ham å komme på forsiden av VG, ved siden av Madcon og andre viktige saker.

Sånn, nå er det søndag og jeg skal snart i kirken.
Eller i allefall se den nyeste episoden av Greys mens jeg moter meg opp til å gå til butikken.

Avslutningsvis syns jeg statusen min på Facebook i går før Spellemannsprisen var MEGET påfallende og føler for å presisere at selv om den ble skrevet før programmet begynte så er det ikke jeg som har bedt han Plumbofyren om å bæsje på leggen:

"Spellemannspris, kaffe Mokka og Wordfeud. Mangler bare sjokolade og Cola."

Jeg drikker heller Mokka enn Plumbo.



 





1 kommentar: