MEN TANKENE MINE FÅR DU

29. september 2011

Frekk som faen





Du vet, når du står i kassekø på Bunnprisen og skal kjøpe fersk champignon og dama foran i køen bruker et kvarter på å legge opp all snacksen hun skal ha, på en torsdag? Da er tålmodigheten min ganske dårlig smurt for å si det sånn. Særlig når jeg ser på rævva til dama at hun har spist nok snakcs allerede,  jeg garanterer at hun veide sikkert mer enn halve bilen min.
Jeg var så nære å rope; Move that bus!!!
Sett for mye på Extreme Makeover Home edition i det siste i guess. Dama var seriøst så treg at jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte beherske meg.
Jeg kom meg ut, på bussen og hjem etter legekontroll og det var sannelig bra. 5 minutt etter ankomst leilighet datt buksen min av meg mens jeg sto rett opp og ned. Hadde det skjedd på bussen så hadde jeg kanskje vært død av skam nå.

Så jeg begynte å gruble på hvorfor jeg er mest frekk inni meg. Når jeg er frekk høyt så er det mest til kjente, takke faen for det.
Min personlige favoritt er da jeg synes at min tidligere sjef var litt full av dritprat en dag. Jeg spurte rett ut; "Har du bytta plass på munnen og rævva? Det kommer jo bare drittprat fra deg i dag."
Han lo. Heldigvis. Jeg er altfor snill av og til, men jeg liker det. Jeg liker å være snill men full av faen, og jeg er så glad for at de som kjenner meg vet at jeg mener alt godt selv om jeg av og til sier ting som andre ikke sier høyt.


Jeg har bestilt meg iPhone 4. Så nå kommer jeg til å gå ned enda 7 kilo, for nå må jeg leve på vann og tørre kjeks i månedsvis. Man blir ikke rik av å blogge uten reklame, sponsorer eller med lesere som ikke betaler for underholdningen.
1 krone for hvert innlegg dere liker så ville jeg hatt det ganske greit. Jeg bare nevner det!
Men iPhone 4 måtte jeg ha. Jeg kan rett og slett ikke unngå touch-verdenen har jeg innsett og jeg er dødsjalu på alle appène folk har.


Jeg har laget hjemmelaget pizza. Den er best i verden, litt synd at jeg klarer et halvt stykke og at den holder seg i magen sikkert maks 1 time. Og at det er litt lytt fra doen min inn til stuen. Sukk.
Angående røykeslutten min...jeg har røyket kanskje 5 trekk siden 8. september. Så det er knallbra og jeg vet jeg er snart helt ferdig med den elendigheten. Ulempen er at jeg kjenner alle lukter. ALLE!
Et mennesket hadde sluppet vind på bussen da jeg skulle hjem i dag og jeg kjente den så godt at jeg fikk lyst på røyk. Det var forresten ikke meg altså, jeg har da litt skamvett.

Mens jeg lå på sykehuset fikk jeg masse fint, som nevnt.
Jeg grinte litt da jeg fikk en tegning fra ungene til venninna mi. Skjønne "lillekjæresten" min hadde tegnet til meg, han er 7 år og en sjarmis.  Takk Leander og Carmen!

Til snuppa mi <3
Nå er jeg ferdig med skriving for idag. Tror jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar