MEN TANKENE MINE FÅR DU

16. oktober 2011

Kjære Dud(e)



Kjære Dud(e)

Du som er i sengen min
La mitt navn ropes heftig
La meg komme
La min vilje skje
så jeg tror jeg er i himmelen
Gi meg i dag ditt vanlige morrabrød
Forlat ikke sengen for min skyld
Akkurat som jeg ikke forlater den for din skyld
Led inn din fristelse
Frels oss fra den onde fotballen på tv
For alt mitt er ditt
men ikke makten eller fjernkontrollen 
i evighet

(D)amen





Jeg har ikke tid til å blogge så mye for tiden, det er altfor mye å følge med på i tv-verdenen. X Factor i både Usa og England, Dexter, Greys Anatomy og ikke minst Desperate Housewives!
Herregud, det er sannelig bra jeg ikke er i jobb for tiden - da hadde jeg ikke hatt tid til å sett alt dette. 

Til dere som tror det er kjedelig å være sykemeldt så tar dere feil altså. Dere aner ikke hvor utrolig tidkrevende det er å sette opp et tidsskjema for når alle nye episoder kommer ut på nettet, enkelte dager er det opptil 3 serier som må sees. Dette innimellom de daglige gjøremålene som å snu putene i sofaen, legge fjernkontrollen kant i kant med duken, koke te og selvsagt spille Wordfeud på iPhonen.



Spillet har en høy avhengighetsgrad og jeg blir så forbanna når jeg taper at jeg sier ord som ikke er godkjent på Wordfeud.
Jeg elsker iPhone. 
Jeg elsker å endelig kunne bøye meg ned uten å se ut som Frankenstein i trynet av smerter.
Jeg elsker å kunne kjøre bil igjen.
Jeg elsker at det snart er julemat på menyen.
Jeg hater at marsipan og julebrus kommer til å sette selvkontrollen min på en prøve snart. 

Jeg elsker livet mitt. Til tross.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar