MEN TANKENE MINE FÅR DU

6. september 2011

Fåkke sove!



Når man er så trøtt at man ikke får sove så er det ille. Men det fins alltid noe verre. Alltid. 
Det som er verre enn å ikke sovne er jo å ikke våkne, så jeg klager ikke. 

Jeg skriver med stor bold skrift for å se godt nok på skjermen, det burde være et tegn på at søvnen er nær!?
Eller, at jeg glemte brillene på nattbordet.
Could be both.

Jeg kjeder meg litt, det er ingen å vekke her heller. Utenom den polske naboen min som skal opp å vekke fuglene snart, før han drar videre på den andre jobben sin som snekker.
Jeg har ikke samvittighet eller lyst til det.

Så hva annet skal jeg gjøre? Hadde det vært flere her kunne vi lekt sisten. Eller (exor)sisten.
Alternativ 2 hørtes morsomst ut.
Det er fordi jeg er overtrøtt antageligvis. 


Jeg vil ha iPhone.
En iPhone lever lenger enn blomster, jeg bare nevner det i tilfelle noen ikke visste det. 
Blomster er finere - men de sovner, i motsetning til meg. Og de våkner ikke heller. Iallefall ikke de som har vært hos meg.


Det fins ikke en ting jeg ikke ville ledd av nå, hvorfor skjer dette når man er overtrøtt? Mister man all dømmekraft eller ler man fordi man vil egentlig grine? 
I morgen kommer jeg ikke til å huske dette innlegget, jeg vedder.

Jeg går å prøver sove igjen, dette blir rett og slett for dumt.
Innlegget altså.
*gjesp*

Jeg teller disse så er det nok.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar