MEN TANKENE MINE FÅR DU

4. september 2011

Domme dag, dommedag!


Nå er jeg ganske så irritert, og jeg regner med at det ikke går over med det første!

Ettersom jeg skal få forkortet tarmene mine med noen inches til uken så tenkte jeg; EN ting skal jeg ha før torsdag, en berlinerbolle!! Så jeg valsa inn på Bunnprisen og sto lenge og kikket beundrende på disse herlighetene før jeg puttet, ikke mindre enn, to stykker i en pose og betalte de med glede og forventning.
Jeg valgte selvsagt de uten fyll, for man trenger jo ikke overdrive og jeg synes dessuten det er ganske kvalmt nå man blir overrasket av syltetøy på den måten.

Vel, jeg setter meg i bilen - kjører ned mot byen mens jeg setter tennene i denne nydeligheten. Jommen sa jeg smør. Eller syltetøy. Før jeg visste ordet av det hadde jeg bringebærsyltetøy i halve kjeften, på haka og på genseren!
Hva i svarte er vitsen? Det sto uttrykkelig at disse var uten fyll, og det er ikke første gangen jeg går på denne smellen. How hard can it be? Legge de på rett plass og spare folk for en slik ubehagelig overraskelse som smaker mindre enn det koster.

Det er nesten så jeg fristes til å sammenligne dette med en annen situasjon hvor man blir overrasket av kliss i munnen bare for at ja... for at man ikke sier fra at det kan komme fyll!
Pappa, hvis du leser dette så er selvsagt dette bare noe jeg har lest og hørt om å sånt.

Jeg liker ikke berlinerbollefyll!
I tillegg begynte det å lyse en lampe i bilen, igjen. Så nå går det nesten ikke an å svinge på rattet. Så nå havner den enten snart på fyllinga eller så må jeg konsentrere meg om å kjøre kun på flyplasser og andre rette strekninger.



Torsdag! Jeg gruer meg ikke, enda. Jeg gleder meg til å få masse morfin gratis, gå ned noen kilo uten å streve, bli stelt og dullet med og ikke minst til å se hvor mange blomster og konfekt rommet mitt fylles med.
Jeg skal ha med meg dataen og kommer til å legge ut daglige bilder av sårskifter og andre uinteressante ting. Neida. Eller jo, hvis jeg kjeder meg nok.

Jeg skal lage mat. Noe må til for å fjerne smaken av bringebærfyll. Dumme dumme Bunnpris.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar