MEN TANKENE MINE FÅR DU

31. august 2011

Ordtak fra Annemunn





Keep your friends close and your remote control closer!

Jeg vet ikke helt om jeg skal gå en tur til eller se en film. Tenk å ha så store problemer. Jeg gikk tur tidligere i dag, jeg er sikker på jeg lignet litt på Julie Andrews fra en scene  i Sound of Music mens jeg tok en powerwalk langs asfaltarbeidernes arbeidsplass og sugde inn den siste resten av blomsterlukt.
Etterpå, i dusjen, lignet jeg kanskje en smule på Janet Leigh fra den berømte dusjscenen hennes - da jeg innså at jeg ikke var alene på badet. Verdens minste edderkopp hadde inntatt angrepsposisjon på en av flisene.
Gjett om han ble paff da jeg utførte et Delta-angrep med en liten dæsj med Lano og varmvann. In your face, bokstavlig talt.
Long live the Queen!


Men nok om edderkopper.
Nok om alt egentlig. Jeg fikk skrivesperre og det kribler i magen. Det kan være luft, men kan også være noe annet. Det kjennes ut som sommerfugler, men det er da vitterlig høst nå.
Ok, jeg gir opp - alt blir bare rot!

Skjønner ikke hvorfor jeg akter å poste dette innlegget men det gikk en liten jævel gjennom meg.

Kos dere med denne da, jeg får liksom ikke nok.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar