MEN TANKENE MINE FÅR DU

11. august 2011

Spiderwhisperer







Hah, Cesar Millan - jeg skal bare fortelle deg èn ting; jeg gjør med edderkopper ting du aldri kan gjøre med en hund. Idag fikk jeg en edderkopp til å løpe vekk fra meg i skrekk mens jeg jeg hvisket søte små ord til den. Egentlig ropte jeg; DIE MOTHERFUCKER mens jeg spraya Bio fra Jernia på den, men jeg tenkte kanskje dyrevernere hater meg hvis de så dette. For de leser bare halve setninger sant?
Svært få har jo skjønt at edderkopper ikke er dyr, men Udyr!

Hvis jeg ser en edderkopp på kveldstid bruker jeg i tillegg Darth Vader-stemmen min mens jeg hvisker høyt Spellcasten min til den, da blir den enda reddere og sender hemmelige bølgemeldinger til vennene sine sånn at de holder seg langt borte. Så for meg blir det nesten Two for the price of one egentlig.
Og Solveig, hvis du leser dette, kan du være så snill å klappe den edderkoppen du poster bilde av på Facebook titt og for ofte, skikkelig hardt på ryggen?


Mens jeg skriver dette er jeg rusa på Paracet. Etter at tannlegen gjorde det innhogget og forsynte seg med en jeksel og en visdomstann idag så kjenner jeg at tannleger faktisk er over måser på hatlista mi.
Eller kanskje på samme plass som de som bestemmer at når man må trekke tenner på grunn av sykdom så får man ikke refundert mer enn hva salami koster.
Jeg vurderer seriøst å skrive et krasst formulert brev til helseministeren! Tarmene mine skal de ta gratis liksom, mens tennene mine må jeg betale tusenvis for at de skal fjerne, hva skjedde med logikk og fornuft på veien inn til Stortinget?
Jeg var så redd til tannlegen at jeg begynte med det vanlige; si masse teite ting.
Som vanlig, når jeg er til tannlegen, ba jeg ham om å hele tiden si "Nå er det cirka 20 sekund igjen bare". Men han sa at det kom til å ta mye lenger tid enn det. Så jeg sa; "Bare lyg". Etter en stund sa han "Nå er det bare 5 - 10 minutter igjen."
Så jeg sa "Skulle du ikke lyge?" - med 2 hender, en tang og et sugeredskap i kjeften. Skjønner ikke hvordan han skjønte hva jeg sa hele tiden.
Da han ba tannlegesøsteren suge litt ekstra så lo jeg. Både fordi jeg var nervøs og fordi jeg liker sånn teit humor. Selv om jeg lo trengte han ikke å ta dobbelt honorar da jeg gikk, så morsomt var det faktisk ikke.

Skulle nesten tro jeg hadde drukket jabbsaft for jeg klarer ikke stoppe å bable, så derfor stopper jeg nå før neste Paracet. Litt i tvil om hva som hadde kommet ut etter den.

Gud, hvis du leser dette: gidder du be TV3 slutte med så mye reklame?

Enda en med Darth Vaderstemme:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar