MEN TANKENE MINE FÅR DU

12. august 2011

Omg


Idag ble jeg mektig fascinert. Gå til denne siden; trykk her. Dette er første av hele 42 kapitler av Ernest Wrights novelle Gadsby. Så trykker du ctrl + F og søker etter bokstaven E.
Spoiler, eller for deg som ikke giddet trykke - det finnes ikke en eneste E i hele novellen! Bra jobba, og deilig å se at andre før meg har hatt for mye fritid.
Hadde blitt desto mer imponert om en fra Hawai klarte det.


Dessuten, hvis man teller på engelsk så må man telle jævlig langt før man finner en A. (Altså skriftlig, for de som skal kverulere)
Hvis du har skikkelig god tid kan du godt prøve.
(Hvis du ikke gidder finner du svaret her. )
Hvis ikke kan du heller prøve å slikke deg på albuen, det finner du fort ut at det ikke går.

Menns peniser er i snitt like lange som børsten på en normal tannbørste ganger 3, og hvis du er så ekkel at du går å tester dette; please, dont let me know. Og kjøp deg ny tannbørste. Hvis du bruker en annens; oppsøk lege!

På Facebook har jeg dessuten opplyst om min fascinasjon for koalaens forplantningsorganer. Jeg syns det var morsomt. Jeg er snål. Dessuten fant jeg en video på Youtube jeg lo meg skakk av, vær så snill å si det ikke er bare meg? De lydene. Priceless.





Vel, jeg skal legge meg. Det kan godt være jeg er overtrøtt.









2 kommentarer:

  1. Ler meg skakk av innlegget ditt, Anne;)
    Veldig bra!
    God helg til deg..
    klem;))

    SvarSlett
  2. Takk, og samme til Monica på landet :)

    SvarSlett