MEN TANKENE MINE FÅR DU

11. juli 2011

Fuck for brains?


Unnskyld meg altså, men disse stakkarene som fikk libido istedet for hjerne og driver å høvler over hverandre på scener og i kirker - kan de bare slutte å tøyse sånn? Eller for å si det rett ut; slutt å røyk trær!!
Herregud jeg blir nesten litt irritert av å se folk som er så oppmerksomhetssyke at de påberoper seg å være miljøaktivister bare for å ha en grunn for å oppføre seg som anale idioter.

Tror de seriøst at folk blir mer miljøbevisst om de har offentlig sex til irritasjon for oss som lever i sølibat? Og dere andre forøvrig.
Jeg syns faktisk det er ganske kvalmt å drive å skvette kroppsvæskene sine på steder som berøres av (kanskje) uvitende hender etterpå. De tenker tydeligvis ikke på alle de vaskemidlene med giftig innhold de må bruke for å desinfisere disse stedene de har mesket seg på etterpå. Nei for de har jo ikke nok hjernekapasitet til å skjønne annet enn at alle regnestykker blir = sex!
Jeg har seriøst aldri hørt om noe "bra" de har gjort for miljøet. De har liksom bare pult og blitt kjent for det. På lik linje med Rudberg som kanskje hadde en hit med "Ut mot havet" også, noe som er ubetydelig sett i den store totalen.

Nei skjerp dere unger. Selg saft og stek vafler, send deretter pengene til sultne barn i Afrika istedet. Og kjøp dere en bedre seng og slutt å kall dere miljøaktivister når det eneste dere ligner på er kroppsaktivister.
Dere fremstår i allefall ikke som smarte og jeg får lyst til å spraye en boks ovnsrens ut i løse luften bare for å irritere dere.



Anyways. I natt hadde jeg mareritt.
Jeg så Prison Break i 11 timer i strekk i går og da jeg sovna trodde jeg at jeg var våken da jeg kjente noe smyge seg under dyna mi. Det var Michael Scofield, i TRE sekund. Så sa han plutselig "mjau" drithøyt og skremte meg så jeg hadde hjertebank da jeg våknet rett etterpå.
En pyntepute som vanligvis ikke ligger i sengen lå klint inn i halsgropa mi, der Scofield lå like før jeg våknet, så det var nok den som utløste forvirringen i samarbeid med kattene som uler rundt vinduene om natta.

Nå håper jeg ikke Wentwroth Miller googler navnet sitt og finner bloggen min med bilde av seg sammen med den overskriften som ikke har noe med ham å gjøre. Men om sanningen skal frem; jeg hadde lett tilbringt en natt med ham. I en seng, ikke ved et alter.
Hvis han ikke hadde insistert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar