MEN TANKENE MINE FÅR DU

4. juni 2011

Leave Calle alone!


Hva får folk til å bruke livsnødvendig lungekapasitet på å hyperventilere fordi Carl Gustaf kanskje muligens formodentlig antagelig tok seg en tur på strippeklubb?
Jeg kunne ikke brydd meg mindre om han har vært der, og jeg unner faktisk kongen noen sprell - hva skulle ellers være fordelen ved å være konge?
Enhver person, født med Y kromosom, har en dragning til slike steder og jeg syns ikke at konger skulle måtte gi slipp på en slik kanskje muligens formodentlig antagelig fantastisk opplevelse.

At det sitter kroppsspråksforskere og analyserer hvilken retning øyenbrynet hans peker når han uttaler bokstaven E og hvilket nesebor som er størst når han lyver - er så latterlig bortkastet tid at jeg kunne spist syltelabber i protest.
Bruk førstesiden i avisen og hovedsaken på nyhetene på saker som virkelig betyr noe.

Forøvrig skal det i kveld forgå en hemningsløs Carbo-exorsisme i kjøleskapet mitt!
Fra i morgen skal jeg ikke innta noe som ikke er å finne på lavkarbo.no og jeg skal aldri mer la meg friste av iddiotiske nyheter fra Freia, Nidar eller Diplomis. Jeg sverger.
De helvetes Knask Rosiner fra Freia er for meg som blod er for en vampyr, og hadde jeg bodd i Usa hadde jeg saksøkt Freia for 1 mill eller 2. Aldri mer!


Therese, en av mine faste lesere, kommenterte nettopp smilefjesbruken min på Fb. Det er veldig sant, det er egentlig en uvane men som de fleste vet så er jeg stort sett glad, tross alt. En gang "smilte" jeg så mye at jeg ble kasta ut av klasserommet sammen med medskyldige Pernille, midt i norsktimen. Ikke vår feil at lærerinna så ut som Batman og vi var i godt humør.
I den forbindelse vil jeg oppmuntre mange flere til å smile mer - smil mens dere kan. Når dere dævver blir dere sure nok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar