MEN TANKENE MINE FÅR DU

6. juni 2011

Da jeg ble født





Det året jeg ble født ble bjørn og ulv fredet. Ikke alle er spesielt glad for det.


Carl Gustaf ble konge i Svergie og begynte å planlegge strippeklubbturer.



Elton John sang Crocodile Rock mens Picasso trakk sin siste innpust mens Espen Eckbo gjorde seg klar til å se dagens lys.


Varg Vikernes ble også født det året. Det var da som satan.


Exorsisten var en av årets filmer, May the power of Christ compels you!!!



Så ble jeg født. En solskinnsdag midt i november. Fuglene plystret "Barn av regnbuen" sammen Lillebjørn Nilsen mens mamma lirte av seg noen saftige, og sikkert,velvalgte gloser mellom riene. 



Jordan Bridges ble også født den dagen. Han er kjent fra en hel rekke særdeles elendige serier, som jeg aldri har sett, i følge Imdb.




Haakon Magnus ble født det året også. jeg tror det var en baktanke med det, men så kom stappMette Marit. Ødela alt. Jeg hadde kledd rosa marengskjoler så jævlig! Mhm.


Hvis jeg aldri hadde klippet håret mitt siden jeg ble født ville det idag vært 5474 meter.
Jeg bare nevner det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar