MEN TANKENE MINE FÅR DU

29. mars 2011

Fake your beauty ?

Nytt hår - nye muligheter!
Mange har lurt på hvordan jeg ble så pen, forutenom de gavene jeg ble naturlig født med. For ordens skyld må jeg understreke at den setningen var fullspekket av ironi og at ingen har sagt nøyaktig de ordene. At jeg blottlegger meg selv med egobilder levner jo heller ingen tvil om at jeg har selvironi også.

Men jeg innså altså at et år med sykdom setter sitt preg blant annet i form av livløst og tjafsete hår, så jeg tok rett og slett en sjefsavgjørelse og gikk til innkjøp av extensions. Å sette på seg slike selv anbefales ikke så da trenger man bistand i form av noen som kan dette. Det må også nevnes at jeg selv kunne aldri klart dette på noen fordi man må ta i glovarmt lim og jeg kan knapt holde ei rista brødskive i 1 sekund så dette overlater jeg til ekspertene.

Eksperten min er ei venninne som gjør dette for en billig penge. I en frisørsalong koster dette mellom 6 og 9 TUSEN. Så har noen av dere lyst på så send meg et brev på Fb så skal jeg sette dere i kontakt med venninna mi som gjør dette for en brøkdel av prisen.

Først så jeg sånn ut;
Etterhvert ble det sånn:
Og sånn:
Og til slutt kan man skilte med et slikt fornøyd, dog noe overlegent hode:
Det er utrolig hva litt innsats og makeup kan gjøre med en. Jan Thomas trenger ikke sette sin terningkastende og dømmende kropp i mitt hus! (Det er jo ikke mitt, jeg bare leier - men det hørtes bedre ut)

Har du lyst på Instant Long Hair? Det er seriøst verd hver krone og det ga selvtillitten min det lille ekstra sånn at jeg nå kan fortsette å sitte i stua mi med et litt større smil enn ellers.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar