MEN TANKENE MINE FÅR DU

16. februar 2011

Skivet agurk og salte tårer



Herregud, det skjedde så mye en stund oppi huet mitt ei stund her at jeg la meg gal vei i sengen før jeg skjønte at jeg måtte ta meg sammen. Jeg våknet, som noen vil skjønne - med bena på hodeputen, og tenkte: -"Hvor er humoren min?"
Nesen min var iskald, og hadde jeg vært bikkje ville det vært et godt tegn, men jeg tok med meg nesen på badet og titta i speilet. Da kjente jeg at humoren min var jo der. Puh, av og til kan et morratryne vekke gamle minner til live.


Det er sikkert ingen menn som forstår dette, men når man setter seg ned å ser en skikkelig grinefilm, frivillig, så er det som å få hjertet sitt revet opp på langs med en skje. Jeg så The Notebook ikveld, igjen. Da filmen var ferdig og mascaraen min med ett befant seg gnidd inn i genseren min, da kjente jeg at jeg levde. Selv om jeg som vanlig grein til det kjentes ut som om tungen skulle komme ut av tårekanalen så var det egentlig godt, etterpå.
Jeg skjønner ikke hvordan menn ikke griner når de ser sånt.
Har de hjerter av is eller er det derfor enkelte menn er lenge på do etter en slik film?
Min Topp 5 grinefilmliste:
  1. Pay it Forward
  2. The Notebook
  3. Pianisten
  4. My Sisters Keeper
  5. Den Grønne Milen
Jeg må og vil bare si at jeg snart spyr av Lady Gaga! Seriøst, hvis man craver så sykt mye oppmerksomhet at å gå ikledd rått kjøtt ikke er nok så er det på tide å ta en braincheck. Skal vi se, la oss ankomme Grammy`n i et egg ettersom jeg allerede har brukt opp alle andre måter å bli lagt merke til.
Hadde dama vært smart kunne hun ringt meg så skulle jeg strikka ei rosa badehette, grønne fjellsko og et gult strutteskjørt til henne. Det er for guds skyld lov å bli lagt merke til, men hvis du sprengte oppmerksomhetsgrensa med den forrige trusa di så har du gått for langt.

Og dere som griner for at Haba Haba vant Grand Prix; det holder nå. Nei dama kan ikke synge bra, og teksten er sikkert skrevet av Knerten - men merk mine ord! Den vinner den internasjonale finalen. Hvis ikke skal jeg legge ut bilde av meg ikledd kun bacon og agurk. Skivet agurk vel å merke.


SKIVET agurk

3 kommentarer:

  1. Da anbefaler jeg tørrsaltet bacon. Man går lissom ikke tilbake til vanlig bacon etterpå.

    SvarSlett
  2. Er du Gaga? :)
    Aldri prøvd det så får vel sjoppe det i morra da

    SvarSlett
  3. Må bli Lord GaGa i så fall :) Agurken skal eg ikke legge meg borti.

    SvarSlett