MEN TANKENE MINE FÅR DU

20. februar 2011

Hello Kitty?


Ei venninne ba meg lage ei Hello Kitty-lue for henne, selvsagt fikset jeg det på sånn cirka notime. Men tror du sannelig ikke jeg bare måtte lage min egen variant etterpå? Jeg kommer kanskje ikke til å bruke den hverken utendørs eller blant folk, men jeg klarte ikke la være:

Det står liksom Hello Titty
Ellers er jo håndarbeid sånn cirka det eneste jeg gidder gjøre for tiden, og å sove. Enkelte dager kan jeg ikke ut så da må man slå ihjel tiden med noe. Det er ganske bra jeg liker mitt eget selskap, og jeg understreker at alle faktisk snakker med seg selv og til!
En dag hadde jeg kjempelyst å gå ut, men av helsemessige årsaker måtte jeg være inne. Jeg holdt på å knekke sammen av kjedsomhet så jeg innstallerte en knapp på vaskemaskina mi som skulle varsle fra når jeg vasker undertøy som er litt kinky.



En dag vurderte jeg i min kjedsomhet å lage fyrstikkmenn. Men jeg fant ut at de hadde iallefall knekt sammen av å se trynet mitt dagen lang. (Tog du an?)
Så jeg strikket heller en lue, og sydde om 3 dongeribukser til en fantastisk hjemmebruks topp. Det jeg ikke kan er faen ikke verd å kunne!
Idag derimot har jeg vært ute i deilig iskald luft, og jeg fant ut at mitt neste hobbyprosjekt skal bli å lage et gjøkur med en sløv gjøk som kommer ut og titter på klokken og sier; "Ok ok".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar