MEN TANKENE MINE FÅR DU

12. februar 2011

Lystige dager





Makabert Valentinskort, men right up my street!
Nå er det morsdag i morgen og valentine på mandag. Jeg kunne jo på vegne av oss single damer, som fremdeles ikke har sprengt høna, sagt at disse 2 dagene burde vært eliminert og gått forbi i stillhet med en bitter undertone og en sur gjeip. Men det gjør jeg ikke. Det kler meg ikke. Det kler meg heller ikke å lytte på Trist Fm lenger så nå skal jeg skru på Rammstein og/eller Tommy Tokyo og være den Anne noen av dere har savnet den siste tiden.

Jeg vil heller minne mine maskuline venner på at i fjor på Valentine så fikk jeg et nydelig dikt fra en som jeg bor bittelitt inni hjertet til sånn cirka for alltid. (Takk igjen kjære deg, du vet... )

"Your eyes, brown blue or both I don't care, it's like with perfect diamonds, they are beautiful and rare"
 
Og derfor kan dere andre pokker meg få ut fingeren å vise at dere er minst like gode som han og gi litt oppmerksomhet til en venninne som trenger en liten oppmuntring.
Selv nekter jeg å gi oppmerksomhet til noen, det er jo gammelt nytt, men det betyr vel ikke at jeg ikke er verd en Geranium eller en Snickers liksom? Hvis dere istedet sitter å klør dere på ballene og roper obskøne ord mens dere ser fotball og raper dovent øl så sier det mer om dere enn om meg.
Hvis noen skulle våge å ikke følge min oppfordring så vil jeg gjøre oppmerksom på at jeg strikker voodoodukker og har ingen betenkeligheter med å bruke dem.

Herregud nå kjedet jeg meg selv, jeg vil heller skrive om folk uten sosiale antenner. Men det er så vanskelig uten å nevne navn og enkelte blir bare så altfor lett fornærmet.
Som her en dag da jeg møtte igjen en fyr jeg ikke har sett på lenge. Ikke lenge nok for min del men. Så da han sa "Herregud så lenge siden jeg har sett deg" så klarte jeg ikke la være å svare at " Hadde du dritt i å ropt på meg så kunne det blitt enda lengre" Selvsagt er jeg ikke normalt så "ærlig" men denne uken har jeg ikke orket å filtrere alt som kommer ut. Han skjønte ikke engang at jeg var frekk så ingen skade skjedde egentlig. Synd.

Ha en fin helg og denne sangen er til deg:









2 kommentarer:

  1. <3

    On Valentine's Day we think of those
    Who make our lives worthwhile,
    Those gracious, friendly people who
    We think of with a smile.

    I am fortunate to know you,
    That's why I want to say,
    To a rare and special person:
    Happy Valentine's Day!

    SvarSlett
  2. Takk, whvem du enn er:) I _am_ rare!

    SvarSlett