MEN TANKENE MINE FÅR DU

4. februar 2011

Jenter som spyr






Altså, å spy frivillig er for meg like uforstående som å prøve å skjønne innsiden av et bilpanser.
Når jeg en sjelden gang må rope på elgen så blir jeg på et sekund satt tilbake i 4års-alderen og griner som om noen tok sukkertøyet mitt.
Jeg funderte litt på dette ei natt jeg lå å kjente at halsbrannen nesten førte fingeren min i halsen. Uttrykket å rope på elgen er jo èn ting, men hva med de som "skryter" på seg bulimi, de fins de også. De som har for mye fritid og for lite reelle problemer. Men det jeg skulle frem til var: kan man si at de roper på ulven istedet for elgen?
Jeg bare lufter tanken. Jeg er opphengt i uttrykk for tiden, jeg har også for mye fritid.

Uansett. Jeg skal med min klaustrofobi light inn i en jævla trommel. Jadda, de har jo bare brukt meg som nålepute og skjærefjøl til nå så hvorfor ikke putte meg inn i en kistelignende ting å tro at jeg ikke kommer til å be de dra til helvete. Sånn istedetfor å si godt nyttår som sist.
På vei fra legen idag så jeg forresten ei berte med 3 unger, de oppførte seg som chimpansere on crack! Den ene var villere enn den andre, og den tredje var så stygg med moren sin at jeg gikk rett hjem og tok et helt brett med P-piller. Sånn for sikkerhets skyld. 
Det var en digresjon. Alt er en digresjon egentlig, jeg føler at av og til så blir jeg forvirret over min egen tankegang, men så kommer det faen meg mye klokt ut også til tider. Det er sant.

Nå skal jeg glemme dagens sorger i en bøtte Baccardi, of course! Etter ikveld skal jeg aldri drikke igjen, tror jeg. Jeg er sterk i troen min. Men jeg spyr faen ikke frivillig. Og dere jenter som gjør det; det er faktisk bare å slutte. Det er ikke pent å være 38 kilo, og de mannfolkene som syns det er pent er syke. Syke!

God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar