MEN TANKENE MINE FÅR DU

31. januar 2011

Tenker vi likt?





Hjernen er et merkelig organ, men vi har ulik humor, tankegang og syn på alt.
Hvis noen ler av mine, ofte spesielle, uttalelser blir på en måte rørt. Og hvis noen faktisk skjønner humoren min så er det enda bedre.
Så derfor håper jeg noen skjønner bæra av dette, og ler med meg, ikke av meg. Et lite hint, tenk ord og uttrykk. Ler du ikke etter den første kan du bare trykke CTRL + X



Ulv i lamme klær    



Hvem har det egentlig som plommen i egget?
Litt av en mann
En som begynner å bli varm i trøya
Å ta beina på nakken
Å gjøre en flue fortred og/eller være en flue på veggen
Har "det" på tunga



Jeg har for mye fritid.
I helgen opplevde jeg forresten noe som er like irriterende som CharterSvein:


174 plukkopp!

3 kommentarer:

  1. Gadd du virkelig telle dem, eller holder du regnskap?? :D

    SvarSlett
  2. regnskap of course! Jeg har 7 dassruller igjen, 3 oppvasktabletter og ingen isbiter! ;p

    SvarSlett
  3. Hehehehe! Æ opplevd det samme med suketter :P og der va det nånn-og-mange-hundre-plukkopp ;P

    SvarSlett