MEN TANKENE MINE FÅR DU

30. januar 2011

Skremmeskolen






Har ikke helt bloggespirit for tiden, men har lovt å skrive om tidenes skremmeprank, så her kan du lære enten hvordan å gjøre, eller å ikke gjøre.
Jeg elsker å skremme, jeg er skvetten som få selv - men å skremme vannet av noen er det beste som fins, med klær på.

Anbefaler ikke hvem som helst å gjøre dette, det kunne gått ille og jeg har aldri gjort det igjen. Selv om det er fristende.
Vel, jeg kjørte Mandal - Kristiansand. Min søster og venninna i baksetet, Hilde og Monica, og en kompis, la oss kalle ham Lars - satt i passasjersetet og var grisetrøtt etter en dag i solen.
Han var jo så smart at han ville ta seg en dupp, og da kunne vi ikke motstå fristelsen. Vi kommuniserte via speilet og hvisket oss frem til planen vår. Lars sov som en spedbarn.
Vi lå på motorveien, og da jeg så at vi ikke hadde noen bak oss, foran oss eller mot oss så telte vi stille til 3 og mens vi tre jentene hylte så sto jeg på bremsen. Det trynet på Lars da han krampeaktig prøvde å fokusere på veien mens han inntok fosterstilling i setet var et syn jeg aldri glemmer.
Han fortalte etterpå at det eneste han rakk å tenke var; Rekker jeg å åpne øynene før jeg dør.

Men altså, den var stygg, selv om vi lo i timesvis etterpå så skal man være forsiktig med sånn.Har en god nummer to da, som ikke er selvopplevd og muligens litt dårlig gjenfortalt.
Da jeg var lita hadde min bror en kveld lagt seg under sengen til min søster før hun skulle legge seg.. Han lå der lenge til hun omsider gikk å la seg, og lå der lenge mens hun lå og leste. Etter en stund så røsker han i sengen og roper og skremte visstnok vettet av min søster. Herlig. Ønsker jeg var der.
Han måtte visstnok følge henne til jobb i mange uker etterpå.

Jeg MÅ kommentere at CharterSvein nylig fikk en promilledom - bot og fengsel. Den samme straffen burde de damene som klenger seg på ham ha gått også. Jeg er bare ærlig.

Jeg kommer sterkere tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar