MEN TANKENE MINE FÅR DU

23. januar 2011

Søndag.no


Produktanmeldelse

Nammenam



Melkesjokolade med Kvikk Lunsj og havsalt, en kvinnes verste venn. Følelsen av å spise denne kan, for spesiellt utvalgte kvinner, sammenlignes med å sitte på sykkel i skjørt på årets første sommerdag. Forstå meg den som kan.
Den søte smaken med en salt undertone og knasende kjeksbiter er rett og slett fantastisk. Man vil bare ha mer og mer, og kiosken har aldri vært lenger unna. Takk og pris!
Men, man angrer dypt og hellig etterpå. Det burde fulgt med angrepille med denne. Og et avvenningsprogram.


Man har intensjoner om å spise bare den ene biten men før man vet ordet av det:


I helga gjorde jeg mer jeg angrer på:
Jeg så Melodi Grand Prix.
Herregud. Hvordan har de klart å samle så mange dårlige innslag på en og samme scene?  Til og med Åse Kleveland var fem ganger bedre og jeg kan garantere at Norge kommer til å floppe Big time i år. Også. Nei gi oss tilbake Sandra Kim, Nicole og Carola. Eller Madcon, som i mine ører vant i 2010.
Toget til Truls Svendsen har forresten gått. Du skulle smidd mens jernet var varmt.( EDIT: Fordi jeg liker ikke å vente, for dere som trodde noe annet hadde skjedd!) Dette uttrykket syns jeg forøvrig passer sjelden i sammenheng med manneprat, men jeg må vel finne opp nye uttrykk selv. En annen dag!



2 kommentarer:

  1. Ja hvorfor er Grand Prix blitt en slik fadese av en tristesse? I gamle dager kunne man jo faktisk se på uten alt for store smerter...

    Tør ikke å prøve den sjokoladen tror jeg. Ikke noen sommerens første sykkeltur på meg... er alt for gottasjuk for tiden...

    SvarSlett
  2. DEN sjokoladen er fantastisk god, over et halvt år siden jeg har spist, HELDIGVIS!! :D

    "When I was a little girl my grandma told me... HABA HABA!!!!" LOL!! Tror jeg kunne ha sunget den like bra som henne, haha. Like falskt omtrent. ;))

    SvarSlett