MEN TANKENE MINE FÅR DU

4. januar 2011

Eclipse meg i rævva




Mulig det er bare meg i hele verden. Men å bruke en eneste kalori eller et sekund på å engasjere meg for å se at månen dekker for sola et øyeblikk, er faen meg like intetsigende som å se på Oddasat.
Hva som for en person til å reise fra Oslo til Trondheim for å se på dette fenomenet er ganske uforståelig. Helt uforståelig. Men hver sin smak, noen like moren og noen liker datteren.
Filmen Eclipse derimot. Skjønner ikke at noen ikke kan like Twilight-filmene. Men igjen, moren - datteren.

Jeg ble forresten ganske sur idag, bare et øyeblikk da. Et treningsstudio som begynner på E ringte meg idag og sa de hadde lyst å gi meg gratis trening eller noe sånt. Jeg hørte egentlig ikke alt han sa for jeg telte til 10 inni meg. Hva faen er vitsen med å ringe folk rett etter jule-etegildet og med 4 overskuddsliter vann i kroppen og indirekte kalle dem feit og utrent? Hadde jeg ikledd meg tights på hele kroppen og inntatt treningsstudioet hadde folk forbrent 1500 kalorier i latter av å se på meg. Jeg tror med sikkerhet jeg kan si at Kurt Nilsen hadde trodd jeg var gitaren hans. I futteral.

Litt som dette, bare oppned.


Forøvrig er mitt største dilemma denne uken om jeg skal våge å røyke EN sigarett før narkose på fredag. Noen sier kjør på, noen sier jeg kan dø og noen sier slutt å røyk. Så takk for alle tips. Det hjalp skikkelig. 
Mitt nest største dilemma er om jeg skal søke på jobb som tekster for filmer de oversetter i Norge. Jeg har sett noen urovekkende tilfeller av barneskoleoversetting i det siste. 

"I`m in the same kabbalah course as Madonna"
- "Jeg går på kabalkurs med Madonna"
(S.a.t.c)

"You look like you`re in a play"
-Du ser ut som en ansatt"
(Friends)

Jeg kunne fortsatt, men jeg har som dere skjønner startet å se Friends på nytt i mangel på annet så nå kommer episode 12 sesong 1 på skjermen. Elsk. 

Jeg har forresten mange serier jeg skal selge, The Shield, Entourage, 24, Two and a Half Men osv. 
Si fra hvis du vil kjøpe. Ikke hvis du bare kanskje skal kjøpe, jeg har annet fornuftig å gjøre enn å engasjere meg i hva du har kanskje lyst til å muligens kjøpe.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar