MEN TANKENE MINE FÅR DU

3. januar 2011

2011 - nytt hår; nye muligheter



Litt tidlig, men som dere ser er årets løvetann her allerede.
Det er faktisk en fare for at med min nye blekede sveis så ligner jeg på denne store gule katten. Takk Lòreal for blåshampoo. Blonds have funner fun, jeg velger å tro det inntil Garnier overbeviser meg om annet.

Det nye året har startet med et ekstremt søvnbehov og en mage som er til salgs. Nå etter julen vil jeg få litt av en fortjeneste på den, jeg har som alle dere andre småfeite folk lepjet innpå med ribbe, kalkun og karamellpudding i julen. Men nå er det slutt, jeg skal slukke halsbrannen med mengder av vann og Frukt og Fiber!

Jeg legger selv merke til at jeg har nevnt 3 produkter ovenfor her, og til opplysning så er dette helt tilfeldig og det gir meg ikke et øre på den skrapa julekontoen. Men det er kanskje håp nå når den ene rosabloggeren Voe har slutta å fortelle fjortiser hvordan de fletter pannluggen og legger på eyelinern for å ligne mest mulig på Olsen-twinsene. Folk er nesten i harnisk fordi de er så sjalue for at noen tjener penger på å legge ut bilder av seg selv på nettet. Det forundrer meg da en fotballspiller selges for hundrevis av millioner for å sparke en ball i nettet. Forstå det den som kan. Eller vil.
Når det er sagt så kan jeg meddele at jeg akter å bli den første, og eneste, bloggeren som blir avbildet på en hundrelapp! Eller på ei flaske rom, selvsagt. Det er ikke opp til meg.

I en by i Arkansas Usa ramler det nå ned døde fugler og flyter døde fisk uten at noen skjønner hva som har skjedd. På Rosenborg Ungdomsskole, i min tid der, hadde vi en rektor som bak hans rygg ble kalt "Ånden som går". Jeg har ikke sett han på lenge men mulig han har flytta til Arkansas. Men det jeg skulle frem til er at dette beviser en av mine konklusjoner på det teite uttrykket; Det fins flere fisk i havet. Ja hva hjelper det når 100000 av de er råtne?

Etter paracet-innlegget mitt har jeg fått endel tilbakemeldinger på bildet av "valpene" mine. Ikke at jeg skjønner alt oppstyret. Noen sier de har lyst å bli med meg hjem å se sengen min, ettersom ingen får det så legger jeg heller ut et bilde av sengen min så slipper dere lure lenger:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar