MEN TANKENE MINE FÅR DU

5. januar 2011

Steam




Du vet når man prøver å finne noe positivt å fokusere på for ikke å bli nedfor?
Ja for DA observerer man 4 mannfolk, på det korte stykket på vei fra legen til bussen, som blåser snørr ut av nesen! Fire stykker. Klask, rett på det allerede glatte fortauet. Satans avkom. Kan ikke alle som leser dette spre et budskap om hvor utrolig unødvendig dette er? Hvis alle sier det til 10 mannlige bekjente og alle de igjen til 10 mannlige bekjente så er vi kvitt denne kvalme oppførselen på et par måneder. Hadde menn likt å se kvinnfolk skifte bind midt på gaten? Nei. Jeg har sagt det før; skjerp dere.

Da jeg kom hjem snøt jeg meg. I Kleenex, selv om dette skulle være unødvendig å nevne etter salven fra istad.
Så kokte jeg meg en kopp te. Når jeg skal være ekstra god mot meg selv pleier jeg å ha i en skvett melk. Så dere kan tro aggresjonen fra en halvtime tidligere blusset opp da jeg klarte helle oppi Biola istedet. Det er tydelig at jeg bare bør sette meg og telle til 10 nå. Det hjelper alltid altså.

Sånn. Nå er jeg egentlig blid igjen.
Det skal ikke mye til av og til, hverken den ene eller andre veien. Faen ikke rart jeg er singel, jeg hadde ikke giddet leve med en mann med slike svingninger. Eller som blåste snørr ut av nesen. Here we go again.

*poff*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar