MEN TANKENE MINE FÅR DU

18. januar 2011

Åpent brev til Truls Svendsen

Hei Truls!

Jeg Så og Hørte at du var singel for å si det sånn.
Syns det er litt rart egentlig. Du ser jo ut som en menneskelig versjon av Shrek og jeg ler selv om du holder kjeft. Da jeg så at du hadde vært i Trondheim uten å stikke innom ble jeg mildt sagt skuffet. Kanskje ikke overrasket, du vet jo faen ikke hvem jeg er engang. Derfor hjelper det helt sikkert å skrive et åpent brev til deg i bloggen min, som forøvrig blir lest av bare vennene mine.

Å skrive til deg på denne måten kom jeg på en morgen jeg våknet i senga mi og lå å undret meg over hvorfor det kun fins et eneste menneske fra Tromsø jeg liker. Vet ikke helt hva som kom over meg - det var iallefall ikke en mann - men jeg så for meg at du hadde likt deg i sofaen min, med en kopp kaffe, 14 garnnøster strødd rundt deg og i en uanstrengt samtale om for eksempel hvor lenge folk har nødt å gnåle om Marie Amalie.

At du rangerer over Robert Pattinson ville vært et løgnaktig utsagn, men du er en god toer. Og ikke for å være frekk, men ærlig - så er det ikke utseendet ditt som sgir deg den plassen.
Men du er både kjekkere og mer morsom enn Valen, selv om det kanskje bryr deg midt i ræva. Jeg har det som du ser med å si de søteste tingene.
Men altså utseende er ikke alt! Sist jeg var ute var det en fyr som terroriserte meg med så gørr prat at det var nesten brudd på straffelovens § 238.
Den som uaktsomt ved bruk av våpen, ved motorvogn eller på annen måte forvolder betydelig skade på legeme eller helbred, straffes med bøter eller med fengsel inntil 3 år.
Så hvis du kan føre en samtale som ikke skader sjelen min så er det faktisk bedre enn å se ut som et pålegg.

Men for å gjøre dette kortest mulig, så tror jeg at jeg skal klare å finne tid - mellom det å gjøre sånn cirka ingenting og det å legge meg - til å ta en kaffe en dag, så bare sms meg. Jeg kommer ikke til å holde pusten akkurat, men hvis du liker smurfer så kan jeg holde den litt før du kommer. Med kommer så mener jeg i en ikke-seksuell betydning, så klart. Kanskje vi ikke kommer til å gifte oss, men vær enig i at det er dumt å la sjansen gå fra seg? Jeg har vært singel i 5 år nå så snart, veldig snart tenker jeg skjer det noe.

Herregud, dette ble så langt at jeg nesten brøt straffelovens § 238 selv her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar