MEN TANKENE MINE FÅR DU

6. desember 2010

Latskap





Jeg har kommet ut av skapet, latskapet!
Man blir litt lat av å ikke bruke energi på lenge - så idag spaserte jeg helt til sentrum og akter å gjøre dette hver dag fremover. Livet er herlig når jeg plugger inn Mp3spilleren og lar rytmene fra Lady Gaga og andre buskevekster føre meg frem i et, sannsynligvis, spesielt ganglag på de glatte fortauene vi har for tiden. Når plutselig Solomon Burke overtar med Cry To Me så sliter jeg litt med både å holde farten oppe og en effektiv men det går jo fremover uansett.

Jeg tør påstå at jeg ikke er lat, jeg nyter øyeblikkene, kanskje litt lengre enn de fleste, men når jeg kan/skal/vil jobbe da står jeg på til svetten renner og blodet spruter. Det er kanskje bare hos Dexter blodet spruter på jobb men, det hørtes litt tøft ut å si det i denne sammenhengen.
Jeg gleder meg til å begynne jobbe igjen og håper at i 2011 så skjer alt! Alt! Jeg var innom jobben idag og kjente at jeg savner "gutta" på jobb. De savner sikkert meg også, jeg velger å tro det.

Jeg har heldigvis som sagt jobb, men vet dere at nå kan man få tilsendt stillingsannonser på sms? Ganske genialt istedet for å kaste bort Facebook-tid på å lete gjennom alt selv.
Ettersom sjefen min leser bloggen min så er jeg selvsagt ikke bruker av den tjenesten men den er sikkert smart for deg som er på jakt etter ny jobb. Du kan lese om det HER. Tror den er best for unge som skal entre arbeidslivet, man får sms om jobber innen det feltet man ønsker å jobbe, og man kan få hjelp til både å skrive søknad og også intervjutrening. Spre linken, gjør en god gjerning.
Når jeg tenker på det innser jeg at dette er slike ting late folk liker, ting som gjør livet lettvint.
Fjernkontrollen er min beste venn, tenk om den ikke fantes. Jeg sverger, jeg hadde dødd.

I dag brukte jeg enda flere penger på julegaver. Søsknene mine har 8 unger tilsammen og det svir i Visaen. Faen altså, jeg lurer på om jeg skal klemme ut en 2 - 3 unger bare for å være jævlig - sykt mye penger jeg sparer de rundt meg på å ikke ha unger. Ikke for det, jeg har vel spart litt selv på å ikke ha fått noen. Apropos Visa å sånn, lurer på om ikke MuseVisa er de prostituertes kampsang. Det burde vært det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar