MEN TANKENE MINE FÅR DU

16. desember 2010

Hell i spill og/eller kjærlighet







For min del vil jeg si ingen av delene for tiden. Jeg står garantert for en god del av de pengene som Norsk Tipping deler ut til 90 år gamle (unnskyld) kjærringer som vinner på den ene lottokupongen de gidder å bruke penger på i løpet av et halvår. For de gamle damene vinner, og jeg er jo ikke gammel enda. I forhold til de iallefall. De er så grådige at de tar med seg millionene i graven de snart skal innta uansett, hva med å ha en øvre aldersgrense? Hvis jeg vinner i lotto skal jeg skrive bok, når de gamle vinner må de skrive testamente. Alle vil ha mest glede av at jeg vinner. Gamle folk burde heller sette seg å pugge navnene på barnebarn og oldebarn - de sier jo nesten aldri rett navn.

Idag var jeg på Expert, der skrev jeg en nøye gjennomtenkt ønskeliste hos dem. Jeg blir garantert ikke en av de som vinner der heller. Selv om jeg var ganske moderat i ønskene mine. Og har vært snill.
For å toppe optimismen min sendte jeg inn ønske om ny laptop til Oppgrader på Tv2. Nettvarianten - jeg vil jo ikke ha noen hjem her heller, midt i jula.
Så kort fortalt så ender det enten med at jeg sitter uten laptop når denne snart ryker, uten lottomillion og uten å ha sett snurten av Expert på døra. For ikke å glemme; like singel som før.

Hvis jeg har en anelse flaks så kommer det DEN kjekkasen på døra mi med både laptop, kaffemaskin og ny støvsuger så blir det en slutt på all elendighet. Men jeg skal ikke holde pusten.

Jeg skal heller bake flere pepperkaker. Eller sortere papirer fra Nav og telle kvitteringer fra apoteket. 
Og jeg skal klare meg om pc`n min en dag tar en Ctrl + X.  Jeg havner alltid på bena, på samme måte som løse jenter havner alltid på ryggen.Jeg kan sikkert strikke en pc også, jeg lar ingenting være uprøvd.
Noen har strikket seg en Iphone også:



4 kommentarer:

  1. Jeg vant 250 spenn på Flax-kalenderen min. Det var 5000 med den summen i gevinst. Jeg lurer da på hva oddsene er for at jeg treffer en brukendes mann som IKKE dumper meg ut av det blå? Sånn med tanke på hell i spill, uhell i kjærlighet...

    Noen mattegeeker der ute?

    Bill Mrk Dyskalkuli

    SvarSlett
  2. PS. Om du synes Sigurd Sollien er kjekk, anbefaler jeg at du setter briller på listen også :D

    SvarSlett
  3. Jeg tror kanskje at menn som dumper kvinner egentlig ikke vet hva de gjør?

    Ps Sigurd er støgg! Mente selvsagt at en fra Expert skulle komme med alle de fine tingene:)

    SvarSlett
  4. Sjekket loddet igjen. Det var 2000 med den gevinsten. Da ble oddsene mine vel over doblet?

    SvarSlett