MEN TANKENE MINE FÅR DU

17. desember 2010

Free boobjob - girls only






Kjenner De dem igjen?
Har musa drukket opp melka di?
Fungerer brystene som tøfler i denne vinterkulden?
Er brystvortene forflyttet seg til et punkt hvor De faktisk ikke ser dem ovenfra?
Eller har De rett og slett bare innadvendte brystvorter?

Jeg har et råd som sparer deg for tusenvis av kroner og timer hos plastikk kirurgen. Det er litt out-there, men jeg er sikker på du vil takke meg. En vakker dag.
Poenget er at jeg har mange venninner som har fått unger, og enkelte av dem klager over at brystene henger og slenger. Det er altså ikke ungene som klager over dette, men mødrene selv. Og sikkert noen av mennene også som ønsker at tyngdekraften ble satt litt ut av spill.

Så nå skal du få et tips som du vil elske, og spare masse penger på.
Du trenger følgende:






Riv av en av paracetene fra brettet, slik:




Ta ut paraceten, pass på å trykk plasten helt ut så formen blir riktig. Plasser så denne på ønsket sted innenfor bhèn eller toppen din. Da blir resultatet noe tilsvarende med dette:





Legg merke til forskjellen på de 2 objektene i bildet over, resultatet vil variere ettersom hvor De ønsker å plassere hjelpemiddelet, men for din egen del - vær litt realistisk!

Gi gjerne tilbakemeldinger. Vil understreke at jeg mener på tipset og ikke det nederste bildet.






10 kommentarer:

  1. hahaha drit bra innlegg:) Så bloggen din på Jannes vegg:)

    http://lillianstrenings.blogg.no/

    SvarSlett
  2. Takk : ) Er sikker på noen har prøvd dette nå, garantert.

    SvarSlett
  3. Nice, tipset også :)
    -Mann

    SvarSlett
  4. Takk Monica:)

    Anonym Mann; jeg leser tankene dine ;)
    -Kvinne

    SvarSlett
  5. Bardi; I såfall håper jeg du ikke lett for å rødme :p
    -Mann

    SvarSlett
  6. Mann: Hvis du kjenner meg så skal det litt til;)

    SvarSlett
  7. http://poorlydressed.files.wordpress.com/2010/04/129169813701386551.jpg

    Håper linken funker....

    SvarSlett