MEN TANKENE MINE FÅR DU

2. desember 2010

Graviditetstester




Nyhetene sier at nå kan man få vite kjønnet på barnet etter 7 ukers svangerskap. Ska sei asså.
På graviditetstestene forteller de også om hvor mange uker man er på vei. Her snakker vi god kundeservice.
Det mangler bare at man snart får vite hvem faren er også på Clearbluen, så mange promiskuøse kvinnfolk som fins der ute så hadde jo det vært litt av en gavepakke. Det slår meg av og til når jeg ser mødre som ikke fortjener tittelen mor at kanskje Clearblue og Mensa burde slått seg sammen. En kombinert gravidetstest og Iq-test av moren så kunne testen sagt fra om dette er en graviditet som i det hele tatt bør gjennomføres. De har jo programmet Unge Mødre på tv, hva med Dumme Mødre - kan ikke de komme litt frem i spotlighten. Leste en artikkel som fikk meg til å le godt, les den her.


Hvis graviditetstesten viser at man ikke er gravid burde det kanskje vært et display hvor det sto; "Takk for at du skrev, skrev mer".
Eller den kunne spille en passende låt for anledningen, f.eks "Try again" med Aaliyah, "One more try" med George Michael, " I should be so lucky" Kylie Minouge eller kanskje rett og slett "Pokerface" med Gaga.


Når dette er sagt så må jeg si at det er veldig mange søte unger der ute. Men det gørreste jeg vet om er når stolte barnemødre kommer for å vise bilder av sine nyfødte.
Kjære dere; har man sett ett bilde har man sett alle! Å se 78 bilder av den samme lille ungen i 78 forskjellige stillinger er mer kjedelig enn å se gress som gror.
Keep it simple and smart; vis bare frem et par bilder og fortell heller om fødselen. Det er jo givende. Vis meg en film av en fødsel og jeg griner tvert, sånne gode tårer - det er utrolig å se på.


Nei nå er det "Brura blei lura" på Nrk3 - over og ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar