MEN TANKENE MINE FÅR DU

12. desember 2010

All I want for Christmas




Hei Nissen, takk for sist!
Du holder deg godt syns jeg, år etter år. Jeg vet at du liker snille barn best, men jeg håper at å være barnslig til tider veier litt også. Jeg har vært veldig snill i år, jeg har gjort det jeg klarer i henhold til mitt eget beste - det burde kvalifisere nok til at jeg har skrudd opp lista siden i fjor. Jeg har nok skjerf, nok sokker, nok shampooer og mer enn nok kopper og kar. Så om du gidder å rote lengst nedi lomma i år så skal jeg sørge for at du kommer 2 ganger i år.
Det er liksom på tide at du gjør godt igjen for de brukte tusjene jeg fikk fra fetteren min i 1982, for de 8 brevpostene jeg fikk ei jul som aldri ble brukt og for ikke å glemme den gule jakken jeg fikk et år - du burde skjønt at jeg ikke ønsket meg den, egentlig.


1. Hvem vil ikke ha en Ab Cirkle Pro? Etter julens matorgier trenger de fleste å få svingt litt på hoftene.






2. Klær Nissen! Jeg trenger klær! Det er greit at alt kler den smukke, men seriøst - hadde du sett meg i fjorårets dongeribukse hadde du ledd. Den revnet i baken sist mandag og den har liksom ikke det snittet som kreves nå. Forstå meg?






3. En kurvkommode. Der kan jeg ha alt garnet mitt i, og det er det masse av. Selv om den kalde vinteren har gjort et innhogg i garnlageret pga stort behov for luer. Jeg har nok luer jeg altså. Husk det.




4. Robert Pattinson.... I want to jingle his bells. Please Nissen, jeg har spleiset andre, jeg har ofret menn, jeg har levd i sølibat så lenge at jeg syns fremdeles Old Spice lukter godt!





5. Garn. Jeg trenger alltid mer garn, og særlig hvis jeg får kurvkommode av deg også. Jeg legger kjærlighet i alle luene, teppene og alt annet jeg strikker - så bli med å dra lasset Nissen.




6. Yndlingsparfymen min. Jeg er snart tom, og jeg kan nesten ikke leve uten den. Men galleblære og blindtarm har jeg merkelig nok klart meg godt uten.




7. Mac. Alle sier jeg må ha det. Og nå holder Compaqèn min på å ta julekvelden. Hvordan skal jeg kunne blogge hvis jeg sitter her uten noe?






8. Kaffemaskin. Det ser så eksklusivt ut, og jeg tror det ville kledd meg.






9. IPAD. Nissen, du vet jeg ikke ber om så mye, en Ipad ville gjort meg skikkelig snill til neste år også. Jeg sverger.





Når dette er sagt så ønsker jeg meg egentlig mest bare mest mulig kvalitetstid sammen de jeg er glad i , familie og venner. Det er faktisk tanken som teller, og jeg syns en klem er gull verd. At jeg får være med familien min i julen er en gave i seg selv, takk Nissen. Og vennene mine, de har jeg plukket fra en eller annen Drømmehage - så de får ikke du noe kreditt for.

Men det er faktisk lov å drømme, hva ellers kan man gjøre når saldoen er lavere enn tiden Usain Bolt løper hundremetern på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar