MEN TANKENE MINE FÅR DU

15. november 2010

Kjeder rævva av meg!









Jeg er skikkelig støkk innendørs og det er så utrolig gørr at jeg snart oversetter bloggen min til finsk og legger den ut på perkele.com.
I tillegg fikk jeg idag konstatert at jeg ikke kan reise til mamma og pappa denne julen fordi jeg må på sykehuset 2 dager før, så egentlig er jeg litt sur og skuffa. Men det gidder jeg ikke være lenge, så jeg fant de teiteste og rareste bildene i mappa mi og deler dem lett med dere i håp om at dere også kjeder dere, om ikke med meg - så av meg.

Noen har forresten spurt hvorfor jeg ikke legger ut bilder av meg og ting rundt meg i hverdagen å sånn. For det første; stua mi har bare 4 vegger og da er det en naturlig begrensning i underholdningsverdien i det. Dessuten er kameraet mitt føkkt øpp så, kjøp et kamera til meg så skal jeg legge ut bilder av alt fra vaskemaskina mi til hodeputa mi. Med meg oppå. Puta altså.




Her er noen som prøver å få kontakt med meg:


Dette er Lillepus og Kattja, Lillepus har som dere ser spist opp begge hodeputene:


Kongen og kona kikker på kunsten til mamma.


Reidar og meg, for en innpåsliten fyr.


Fra 2007 da jeg ikke kunne Print Screen enda. Så resultatet kan derfor virke misvisende men er helt sant!



Sånn, da håper jeg dere også fikk brukt et 5minutt dere aldri får tilbake! Jeg skal sette på Twilight, igjen, og late som om jeg er Bella. Jeg hater Bella. Neste gang jeg skal blogge skal jeg henge ut en folkegruppe eller kanskje rett og slett bare skrive om noe litt mer interessant enn i dag.

1 kommentar:

  1. Ikke bare du som kjeder deg, men du fikk meg nå t å glize litt ..... ;)

    SvarSlett