MEN TANKENE MINE FÅR DU

17. november 2010

Good news - bad news


Nyheter er gode for noen, ikke så gode for andre. Vi tolker alt forskjellig, og av og til etter dagsformen også. Å ta en fest kan jo være kjempforlokkende på en fredag, mens dagen etter er det samme tilbudet like lite fristende som en kopp øyeverk. Noen ganger virker nyheter gode med det samme, så endrer de gledesverdi når alt kommer fram. Bad news er i rødt, hvis noen ble usikre. Sett fra min vinkel iallefall.


Du blir sjekka opp av gynekologen din
Gynekologen er en kvinne

Du vinner gratis tur til Syden
Du får rommet ved siden av Charter-Svein

Du møter en god ånd i hagen din og får et ønske oppfylt - du ønsker deg grønne fingre
Du våkner opp neste dag og er ... Kermit

Du får jobb som fluffer i en amerikansk film
Du innser hva fluffer faktisk er

Du får en stor rolle i Hotell Cæsar
Du får en stor rolle i Hotell Cæsar!

Du våkner etter ei heftig fyll uten kuppehue
Det ligger en fremmed på arma di

Du ser lyset i enden av tunnelen
Det er veldig veldig skarpt!



Nok om det, jeg ble lei den leken egentlig. Ellers er jeg skuffa over at Anne Kath Hærland har funnet sin arvtaker blant en av tusenvis av bloggere, og at det IKKE er meg! Skuffa men ikke overraska. Hun har sikkert ikke lest min en gang.
Dessuten nekter jeg å bli enten en Rosablogger som blogger om sminke, klær og sunn mat for å bli poppis. Eller å bli en depressiv, eks-anorektiker med dårlig innflytelse og Moldedialekt.

Nei takke meg til, jeg kan aldri bli tatt for hverken å lage for mye sunn mat, være anorektiker eller for å kle meg i kjoler å slenge ut skrytebilde av det på bloggen min etterpå.
Jeg vurderte å legge ut et sånn halvnaken foran speilet-bilde som Demi Moore og resten av snellene, men så fant jeg ut at jeg ikke skulle gjøre det. Heldigvis at jeg fant ut det. Heldigvis!








4 kommentarer:

  1. Dette var da rimelig barnslig fra en godt voksen dame. Homo-vitser og latterliggjøring av norske dramaserier bør du holde deg for god for. Tror du skal gå over til å skrive dagbok jeg, vesla.

    SvarSlett
  2. sånne kommentarer har sånn tyngde når de kommer fra "anonym"

    SvarSlett
  3. Ja klart :) Det er nesten så man ikke skjønner hvor det kommer fra. :pP

    SvarSlett