MEN TANKENE MINE FÅR DU

18. oktober 2010

Om det å stå i kø


Dette bildet har ingenting som helst med innlegget å gjøre, egentlig. Men de barna var så søte der de står i kø og venter, sikkert på åpnigen av en ny lekebutikk eller kanskje de skal få autografen til Desmond Tutu? Eller konsert med Justin Bieber?
Ironi til side.

Det jeg ville frem til var diskusjonen om at Lady Gaga måtte stå i kø for å komme inn på utestedet Mono i Oslo. I utgangspunktet så mener jeg at "Her shit smells like mine" så hun, og andre kjendiser, burde tåle å stå i kø. Men kjære meg - det går jo an å bruke innsiden i denne syke verden vi lever i, som består av en eksplosjon av blind vold pga folk som ikke har skjønt at slikt skal kun foregå på filmlerretet.
Uansett hvordan man vrir og vender på det så er jo kjendiser i båsen VIP, og hva er vitsen med å være firkanta for å poengtere at "alle er like".

Inni meg nå nynner jeg; Meget er forskjellig men det er utenpå, fra den ikke ukjente Noen barn er brune-sangen.
Men altså, Gaga og jeg er ganske ulike både utapå og inni og jeg syns ikke man skal tvinge en kjendis til å stå i en kø utenfor et utested hvor fans, stalkere eller Mannen i gata kan få lett tilgang til å enten angripe eller enkelt og greit plage dem. tenk det oppstyret det ville blitt om hun faktisk hadde stilt seg i kø og blitt angrepet av en vodkainfisert brødgjøk som hadde revet av henne trusa? Som faktisk sikkert var hennes eneste plagg.

Nå har ikke jeg vært på Mono, men det høres ut som et sted hvor kjendiser vanker. Og det er klart forskjell på Lady Gaga og f.eks Bjørn Johan Muri, så her synes jeg dørvaktene/eierne kunne brukt topplokket litt mer fornuftig.

Utover det må jeg si at Lady Gaga har en temmelig spesiell klessmak. Å ikle seg en kjole av kjøtt eller bare undertøy er liksom ikke helt hva jeg er vant til å se. Utenom hjemme da, når det gjelder undertøyet.
Personlig syns jeg at damer som går rundt blant folk ikledd kun undertøy gir et feil inntrykk på en måte. Som om de vil si; -"Se på meg, jeg er seksuell og et dyr i senga, jeg kan suge skallet av en Kiwi, kom å ta meg!"

Jeg kan ikke suge skallet av en Kiwi og jeg kommer ikke til å kle på meg kalverullade.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar