MEN TANKENE MINE FÅR DU

13. oktober 2010

Hits from San Jose




Hurra for gruvearbeiderne i Chile som endelig er på rett vei for å si det sånn.
Seventeen up, sixteen to go as I write.
Jeg klarte ikke unngå å se for meg hvilke sanger de kunne ha sunget der nede for å holde motet oppe, der nede. Noen må man ha en spesiell humor for å skjønne, hvis du ikke syns noen var morsomme så anbefaler jeg at du trykker ctrl + x.
Til jul ønsker jeg meg Hits of San Jose og synes en plateutgiver burde plukke opp denne:


"The only way is up" Yazz and the Plastic Population

"Up where we belong" Joe Cocker

"Sitting down here" Lene Marlin

"No Air" Jordin Sparks

"I wanna go home" Michael Buble

"Pokerface" Lady Gaga (!)

"Live to tell" Madonna

"Drop it on me" Ricky Martin

"Omg" Usher

"I`ve had the time of my life" Bill Medley

"Right here Waiting" Richard Marx

"Holler if Ya hear me" 2pac

"Dancing in the dark" Bruce Springsteen

"All the time in the world" Boyzone

1 kommentar:

  1. jeg tror de nynner på Prøysen sanger.
    Nora har jo funnet ut at gruvearbeiderne har vært syltet og de andre er rørt :D

    SvarSlett