MEN TANKENE MINE FÅR DU

22. oktober 2010

Bibelsex




Mulig jeg tråkker på noens tær eller noe nå, men det får så være. Alle har jo sex, ja til og med Jesus hadde kanskje. Jeg vet ikke om Bibelen er troverdig eller om det kanskje bare var datidens form for en litt anderledes blogg. Som min. Så derfor kan jeg ikke ta alt så veldig seriøst når det gjelder kristendommen, ingen vet jo om det er sant. Hverken Gud eller Jesus har vært på Oprah og hun klarer jo vanligvis å hooke i de som virkelig betyr noe.

Einar Gelius, (Genius) får nå så prestekragen passer for å skrive om Bibelsex, Golden Showers, squirting og andre ting man forbinder med Bibelen (!)
På en måte syns jeg det er fabelaktig å prøve og løsne på kristendommens syn på sex, selv om jeg egentlig syns de fleste som påberoper seg å være kristne ofte lever ganske "ukristent", både når det gjelder sex og andre ting som ikke passer inn akkurat der og da.
Det er med kristendom som med graviditet syns jeg, man er ikke LITT gravid - så egentlig syns jeg at hvis man skal være kristen så får man være det til punkt og prikke.
Ofte er disse kristen-wanna-be`s argument at Bibelen kan tolkes på flere måter så derfor gjør de jo rett, jadda - så hvorfor kan ikke Einar få tolke som han vil når du kan? Hæ?

Jeg er ikke kristen, egentlig. Selv om jeg selv har grepet meg i å folde hendene og bedt til gud. Unnskyld; Gud. Og nesten alle har vel ropt "Herregud" i en eller annen setting, også i ikke-seksuelle settinger. Jeg prøvde engang å lese i Bibelen, men jeg hatt fiser som er mer spennende enn den, for å si det sånn.

Nok om det, la oss snakke om Einar igjen.
Jeg har liksom sjelden interessert meg for detaljer i andres sexliv, det er nok å vite at de har et. Så derfor syns jeg kanskje ikke det er spesielt nødvendig av godeste Einar å brette ut om smaken av sæd, hvor godt han liker en real blowjob eller om han sannsynligvis har urinert på sin kjære. Det er vanligvis sånt menn skryter av på fest og damer gråter for over en kaffe med ei dydig venninne det, man skriver ikke bøker om det. Kanskje noen, men ikke prester. De har jo ikke sex liker vi å tro, det samme som vi tror om foreldrene våre.

Hadde ikke de kristne påstått at Maria var jomfru da hun fødte Jesus så hadde det vært litt mer troverdig. Hallo, vi er i 2010 og vi vet at de ikke engang hadde kalkunsprøyter på den tiden. Og hvis de virkelig trodde dette den gangen så lurer jeg på hvor vise de 3 vise menn egentlig var.
Bibelen er skrevet av en mann, for menn! Se bare på det tiende bud;
"Du skal ikke begjære din nestes ektefelle, eller hans arbeidsfolk eller andre som hører til hos din neste"
Hvorfor står det bare HANS? Hva skjedde med hennes? Neida, drit i kvinnfolkene - vi skal bare bare føde barn og liksom være jomfruer etterpå. Mulig jeg anal-yserer for mye nå.


Nei Einar, skriv så mye du vil om sex i Bibelen du, men dropp detaljene fra ditt eget sexliv. Vi vet at prester puler men vi trenger ikke vite hvordan.

2 kommentarer:

  1. Genial du vennen...
    Men som sagt før: Du tenker for mye, :-))

    SvarSlett
  2. :* Jeg vet det, derfor jeg er så klok vennen. Det er litt kjekt at jeg vet hvem du er basert på den ene setningen:)
    *Klemmer på kompisen sin*

    SvarSlett