MEN TANKENE MINE FÅR DU

12. oktober 2010

Men in white


Menn i hvite dresser!
Det er skikkelig lite pent å se på, og jeg er ikke ironisk nå.
Menn i hvite dresser ligner på gigantiske Q-tips og det ser så jålete ut at jeg blir nesten litt opprørt i drøvelen. Enkelte menn eier ikke evnen til å se at det de har på seg hører hjemme i 1987 og der omkring, og selv om 80`er tilbake så er det faktisk kriminelt å kle seg i steinvaska dongeri i 2010. Menn skal ikke, under noen omstendigheter, kle seg i; hvite dresser, trange dongeribukser, steinvaska dongeri, onepiece eller badebukser i samme stil, eller lignende med denne;



For litt siden så jeg en fyr som hadde på seg steinvaska dongeribukse som egentlig skulle sægge, istedet hadde han dratt den helt opp under armene noe som resulterte i en meget tvilsom look i området ved joysticken.
Hvis du er mann og leser dette så kan du spørre en god venninne om råd innen klesveien. Men ikke spør meg hvis du ikke vil ha et ærlig svar.
Skulle det sitte noen der å tenke at jeg kler meg som en Ellos-hore selv, så vil jeg poengtere at det er lov å kle seg jævlig så lenge man er smukk og/eller er syk.
Jeg er smukk, hvis man har god fantasi.

Kari Jaquesson; jeg er enig med deg. Jeg er som jeg er fordi jeg gaper, ikke fordi jeg er syk. Den eneste forskjellen på f.eks meg og Donatelle Versace er at jeg kan slanke meg....












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar