MEN TANKENE MINE FÅR DU

27. oktober 2010

Åpent brev til Bommemannen i Malmø



Du er det mest mislykka forsøket på å være seriemorder/Hitler/Copycat jeg har hørt om. I den forbindelse håper jeg du nå tar deg en titt i speilet, hvis du ikke har skutt istykker det også, og begynner skjønne at å skyte det kan du ikke! Du har jo (kanskje) drept ei jente, men bommet ganske mye nå. Fred over hennes minne.
Må få presisere at verden rundt deg er glad for at du bommer, ingen fortjener å dø for en så dårlig sak som det du fronter. Men blir du ikke litt flau engang? Gidder du virkelig risikere å skyte, og selvsagt bomme, enda mer slik at du blir tatt og stilt til offentlig mobbing? Jeg håper du gidder, fengsler trenger slike idioter som deg.

Men du, var det du som skjøt vinduet til Krekar også kanskje? Det bare slo meg, selv om jeg er sikker som ei nål på at han gjorde det selv. Han som lærte deg å skyte kanskje? Noe har dere jo til felles ser jeg, istykkerskutte vindu og en enorm pr-trang.

Du er heldig som gjør dette i Svergie. Svenskene er som kjent ikke så veldig smarte, men en dag så våkner politiet der også og da sitter du der! De tør ikke engang legge ut fantomtegning av deg fordi de tror det vil skade mer enn det gagner. Altså; hvis det er en mulighet for at en fantomtegning hadde gjort at de tar deg kontra at du plaffer ned en mørkhudet til så er det en mulighet for at noen kan tro at politiet syns denne jakten er litt morsom. Det skjer jo ikke så mye i Malmø ellers.

Tv2Nyhetene er jo skikkelig vågale, og jeg tror nesten de prøver å terge deg litt, ved å sende en reporter som dekker saken din som er fra tja, Pakistan? Tøft gjort, kudos for Kadafi.

Anyway, jeg håper du nå hører etter og slutter med det tullet ditt. Avslutt med en megatabbe som dekker over tabben at du ikke kan skyte, så blir du husket for dèt istedet.
Forslag; ta på deg brunkrem, hvit turban og sånne selvmordsbombeklær, knytt 2 pakker Gilde grillpølser rundt mageregionen og lån en Wii-kontroll som du holder i hånden.
Still deg deretter på torget med et bilde av Anna Anka (som opprinnelig er fra området) og pistolen din, uladet selvsagt, så roper du nettopp Anna Anka. Kan lett høres ut som Allah akhbar hvis man legger godøret til. Dette gjør du mens du hopper litt opp og ned og prøver se litt energisk ut.
Dritbra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar