MEN TANKENE MINE FÅR DU

12. august 2010

Ikke ALT er mulig!




Hvis du er så positiv at du tror alt er mulig så tro om igjen. Prøv å skille siamesiske tvillinger som slåss du.
Siamesiske tvillinger er litt av ei nøtt, eller egentlig litt av hvert fra ei udelt eggcelle - klaska sammen til et litt anderledes menneske. Eller skal man si 2 mennesker? Så lenge man ser to hoder føles det naturlig å si det er to personer, men er det liksom antall hoder som avgjør det eller antall kroppsdeler?
Brittany og Abby har èn kropp og 2 hoder, så de må i praksis betale for 2 hårklipper men bare 1 runde med fotpleie. De kjører bil, de måtte kjøre opp 2 ganger - men får de da èn fartsbot eller to?
De må være den ultimate bulimiker, den ene kan stappe inn maten mens den andre spyr den opp. Mensj jeg prøver slette bilde av det fra minne presser tanken på kjærlighetslivet deres frem. De kan vel ikke...nei...eller blir det bare som en litt spesiell trekant?
Jeg tenker for mye.

Jeg så filmen 8 mm idag, reprise selvsagt. Nicholas Cage klarer imponerende nok å bytte ansiktsuttykk 3 ganger i en film som ellers kunne vært ganske god.
Jeg vurderer å filme mens jeg smasher en edderkopp å legge ut filmen som dyresnuff på youtube, men til min store glede har jeg knapt sett en edderkopp denne sommeren. Takket være en fabelaktig spray, som ikke bare myrda de jævlene som var i nærheten men også sørget for at ingen nærmer seg området igjen. Oh lykke.

Sommerminner kan være så mangt, og et av de jeg har med meg fra denne sommeren er en samkjørt konklusjon jeg og nevø Simen hadde forleden. Vi så på et program hvor vi fikk se temmelig nær filming av en operasjon av magen på ei enorm dame på 200 kilo.
Simen: " Tante Anne, jeg skal aldri bli lege"
Anne: "Simen, jeg skal aldri bli så feit"
Vi high-fivet og smilte lurt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar