MEN TANKENE MINE FÅR DU

2. august 2010

Fåkke sove - innlegg






Jeg vedder en lapdance på at av hundre menn fins det kun to man kan ha et lengre forhold til enn kortprogrammet på vaskemaskina mi!
Og nå, når så mange jenter blir drept av kjærester/menn/, syns jeg alle menn skal skjerpe seg betraktelig før de ender opp som statistikk. Det ER ikke tøft å komme i fengsel for å ha utøvd vold, dødelig eller ei, mot ei dame!


Når det er sagt så droppa jeg en date, mest på grunn av at jeg ikke gidder - men også fordi jeg er litt forhåndsdømmende. Eller synsk som jeg liker å kalle det.
Så da ble det heller et par episoder av Friends, en Cola Light og en søvnløs natt tipper jeg. Bihulebetennelse for Nte gang i år, og når man ikke kan ta Ibux, som er det eneste som funker, så hjelper det ikke å telle sauer. Er det egentlig noen som teller sauer for å sovne? Lamt uttrykk, for å si det sånn.

Jeg tenkte dele med dere hvordan jeg mistet nesten all selvtilliten min for cirka 15 år siden. Jeg hadde pynta meg, krølla håret til familieselskap og følte meg egentlig nokså søt med korketrekkere. Da jeg gjorde min entre på stua, der blant annet farmor satt, fikk jeg erfare hvordan det er å miste munn og mæle. Da farmor spurte om jeg visste hvem jeg ligna på ventet jeg i spenning på å høre noe jeg trodde skulle bli et kompliment, da svaret kom ønsker jeg at jeg hadde vært borte den dagen. - "Du ligner på Jan Werner Danielsen"
Takk farmor, jeg er glad i deg uansett, men seriøst?

2 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne se deg som Jan Werner! Ta med deg krølltanga til Sandnes:-D

    Morten

    SvarSlett
  2. Hehe, yeah sure!! Du hadde bare ledd av meg :) Gleder meg sånn til å se dere <3

    SvarSlett