MEN TANKENE MINE FÅR DU

27. juli 2010

Tsjernobyl 1986. Nittenåttiseks.


Tsjernobyl-ulykken var i 1986!!! Glem aldri dette, du kan risikere å bli kalt Blond hvis du ikke vet dette i en setting med rødvin og promille. Jeg ble det på lørdag, jeg ble litt fornærmet men det gikk egentlig over fort. Jeg vet jo hvor smart jeg er og hans sosiale intelligens var nok lavere enn antall døde nordmenn etter Tsjernobylulykken?

Anywaaay! Jeg kommer ikke til å brodere navnet hans på putene mine for å si det sånn.

i 1984, 2 år før Tsjernobyl forøvrig, sparket Karate Kid seg inn i ungpikers hjerter. Og nå er det reprise? Er ikke det litt som å lage en Coca Cola Flight, for flyreiser. Trengs det flere manusforfattere så er det jo bare å ringe mener jeg, istedet for å børste støv av de filmene vi så oss lei av på 80 og 90-tallet. Herregud, hvis det kommer en Dirty Dancing 3 tror jeg Swayze snur seg i grava. Star Wars anno 2010 har vi jo, i Celebrity-realityshowene.

Update på seriefronten; Heroes....Uff, de første episodene var så bra - men skuffelsen ble større og større og til slutt jeg ga opp. Dexter kommer snart med sesong 5, takk Gud - bokstavlig talt , for at Michael C. Hall overlevde kreften. Prøver meg nå på Ncis, litt mer troverdig enn Heroes - men er ikke helt "der" enda. Det er bra det fins noe å fylle dagene med, å vente på St. Olavs er jo temmelig tidkrevende. Men bedre med tidkrevende enn organkrevende, hadde det vært Nordlandssykehuset jeg skulle inn på måtte jeg ha holdt godt på organene - de forsyner seg grovt.

Snart får jeg ny mobil, da skal jeg prøve å bli litt flinkere å legge inn bilder. Av hva jeg har på meg å sånn. Eller ikke. Men blir godt med ny mobil, håper ikke Netcum skuffer mer, etter den utrolig råtne dama jeg traff på telefonen på kundeservicen deres forrige uke. Hun kunne ikke hjelpe meg fordi jeg hadde hemmelig nummer, noe jeg fant særdeles irriterende - hvis man ikke kan yte service har man ingenting på en kundeservice å gjøre. Greit at hun kanskje ikke kunne svare på alt, men hun trengte ikke svare meg som om jeg var hun som pulte på typen hennes forrige helg! Men Kristian ordnet opp, og ny mobil er på vei. X10 mini, touchskjerm, skeptisk men håpefull. Har også fått tjenesten Bestevenn som jeg ikke visste om, genialt.



Men nå, postkassetid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar