MEN TANKENE MINE FÅR DU

6. juli 2010

Serie - orgasme






Jeg snakker selvsagt om Tvserier som får hjertet til å banke fortere og magen til å krible i fryd når neste episode kommer.

Jeg har alltid likt gode serier, jeg har sett alt av Friends, Satc, Dexter, Greys og utallige andre. Og de nevnte er blant favorittene. En ytterst sjelden gang gidder jeg å gi en serie jeg ikke har sett før en sjanse, og av og til blir jeg fornøyd. Som idag!
Jeg gikk å kikka mellom hyllene på jakt etter noe å bruke opp tid på mens man likevel må sitte inne. Jeg spurte ekspeditøren om han syns "Heroes" var bra, og han sa den var et kupp!
Jadda, tenkte jeg - du vil bare selge du.
Men jeg kjøpte, har sett en episode og nå har jeg lyst å løpe tilbake til buttikken å jokke på leggen til selgeren.
Heroes virker virkelig som et kupp etter første episode og jeg gleder meg til resten.

Twilight...det er lenge til neste film. Altfor lenge, de burde kjappe seg litt med innspillingen. Jeg har aldri vært spesielt redd døden, men hvis jeg kreperer før de siste filmene i Twilight kommer så blir jeg litt bitter altså.

Det var alt, episode 2 Heroes ruller. Jeg blir snart slik tenker jeg



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar