MEN TANKENE MINE FÅR DU

5. juli 2010

What`s the point?



Her om natta så drømte jeg noe i klassen Too good to be true. Neste dag ristet jeg av meg skuffelsen da jeg innså jeg hadde drømt, samtidig som jeg lurte på hvorfor man ikke får en liten Heads Up i slike drømmer. Det handler ikke om å ha Iq nok til å skjønne det er en drøm når man deltar i et Ellen Degeneres-show eller overtar styringa av en F16 fra Maverick mens man får Spabehandling.

Og når man så i våken tilstand opplever noe fantastisk, hva er vitsen i å bli kløpet i arma for å skjønne man ikke drømmer? Tro meg, jeg har blitt buksprettet, gått på ei jerndør og blitt bitt av en megatarantell i drømme og det vekket meg ikke for å si det sånn. Så hva er poenget. Jeg syns det uttrykket burde avskaffes.

Jeg ser endel på National Geographic, og det er særlig der jeg må svelge litt sånn frustrasjon over en iditisk ting de gjør der. F.eks; Air crash investigation, en dame fra indre Nepal overlever en flystyrt og skal fortelle sin historie. Ikke får vi se dama. Og det er ikke hun som forteller historien - for hun kan jo ikke et kløyva ord på engelsk. Så de bruker en annen damestemme som forteller. Så da lurer jeg på hva vitsen er med at dama snakker supergebrokkent engelsk? Har de virkelig ikke nok folk i produksjonen til at de kan enten bruke ei som snakker helt engelsk eller sitter det ei engelsk ei å prøver å snakke nepal-engelsk?

De låser inn sigaretter og tobakk i butikkene. De glemte å låse inn sjokoladen, for de som bestemte fant ut at det er smart å ikke la folk bli fristet til å kjøpe sigaretter mens sjokolade er jo helt ufarlig. Det fins jo nesten ingen overvektige mennesker i denne verden.
Yeah right, fordi en som røyker går ikke til butikken med hensikt å kjøpe seg røyk? Og kommer i tillegg hjem med 3 Japp og 2 Snickers som man bare gikk forbi og som resulterer i dårligere samvittighet og enda tettere årer.

Jeg fikk virkelig konstatert at jeg ikke er en god sangerinne i helgen. Grillfest med en trubadur med gitar resulterte i noen svært skuffede beboere på Rosenborg. Men hva er poenget med å ikke synge selv om man ikke kan det da? Lady Gaga, Britney og Lynni Treekrem gjør det jo de også.
Han her gjør det også; http://www.youtube.com/watch?v=-RAhHcNIikg
Syng med den stemmen du har!

Hvis noen vet hvordan man får til å legge ut videoene direkte i bloggen så send meg en mail: anne.wahl@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar