MEN TANKENE MINE FÅR DU

22. april 2010

TorsdagsBlowout!




Boliviagjengen.
Jeg skjønner godt at det ikke akkurat var en Happy Hour for dem da de fikk dommen igår kveld, men rull inn da! Hvis de trodde de skulle bli redda av norske myndigheter eller av et annet mirakel så sier det jo litt om hvordan de kunne være så dumme i utgangspunktet. De må jo være tvillinger, for det er umulig å være så dum alene.

Nå har de fått straffen, og jeg tror neppe det foreligger noen tvil om at de er skyldige, så jeg griner ikke på puta mi for at de må sone for det de har gjort i det hele tatt. Syter over at de ikke kommer ut før de er gamle, over 30. Herregud, det er en personlig fornærmelse. Man er ikke gammel før man går med bleie og stokk.

Når det gjelder Paradise Hoetel, så har jeg en oppfordring til alle dere som hater så veldig der ute; Slutt å hat!
Så på bloggen til Victoria Normann at hun ble hetset sånn at jeg nesten fikk vondt i hjertet mitt. Å be en person henge seg for et underholdningsprogram er mer temmelig stygt, og uansett om hun gjorde noe folk ikke liker på tv, så kjære meg... Det er underholdning, og selv om jeg og reagerer på masse de gjør der inne så er det allikavel underholdning man skal kose seg og le av. Håper for guds skyld at den jenta er såpass tøff at hun skjønner at folk som har plass til så mye hat ikke har plass til så mange hjerneceller i tillegg.

Jeg har blitt invitert til så mange hatgrupper på facebook at jeg snart spyr! Det morsomste var da jeg først fikk denne;
http://www.facebook.com/group.php?gid=120820127932337&ref=nf#!/group.php?gid=110531155636691
og rett etterpå denne:
http://www.facebook.com/group.php?gid=120820127932337&ref=nf#!/pages/Oslo/Stottegruppe-for-Aud-Stokman/103682746338808?v=wall&ref=ts

Håper de som melder seg inn i slike hatgrupper/støttegrupper vet hva saken går ut på helt, er jo tydelig at kun involverte kan vite fakta i slike saker.

Til slutt, en trist historie som kanskje ender litt anderledes:
(Bra ordspill Anne, bra)
I dammen rett ved huset her bor, har det vært et andepar i mange uker. En kjekk hannand og en vakker hunnand. For 3 dager siden forsvant hunnanden, og hannanden har siden sittet i dammen og kvækka ut sin sorg. Men i dag, kom det en ny hannand! Og nå flyter de 2 hannendene rundt i dammen og pludrer som Jan Thomas og Chrsitoffer med kvækking uten sorg. Cute.


*poff*

1 kommentar:

  1. Jeg synes denne er stygg, jeg.. :

    http://www.facebook.com/pages/Hvis-jenter-er-billige-er-faen-meg-gutter-gratis/112359505465777?v=wall#!/pages/Vi-som-driter-i-hvor-jaevlig-du-har-det-slutt-a-syt-i-statusen/484145650141

    SvarSlett