MEN TANKENE MINE FÅR DU

23. april 2010

Ting som hisser meg opp


Altså på en ikke-seksuell måte.
Mange irriterer seg over at dorullen henger feil vei, at tannkremtuben er klemt på midten eller når folk har beina på bordet. Sånt irriterer ikke meg, jeg får til å tørke meg selv om papiret henger feil vei og jeg klemmer gjerne midt på tannkremen mens jeg har beina på bordet.
MEN, jeg har noen ting som irriterer meg, og her kan du enten dele min irritasjon, få noen nye eller rett og slett rippet opp i de du hadde glemt:

Åpne skapdører, særlig på kjøkkenet
Den helvetes pappeskemobilmann-reklamen
Zon-reklamen
Folk som er sure, uten grunn
Når man reiser seg å glemmer hvorfor
Boten Anna-sangen av Basshunter
Når folk "pikker" meg i sideflesket og ikke gir seg når jeg sier stopp
Folk som generellt ikke gir seg når man sier stopp
Bilister som ikke kan å kjøre bil
Syklister som eier både veien og fortauet
Folk som avbryter
Bergensdialekten, avhenger litt av person, tid og situasjon
Folk som ikke tar et hint - selv om man sier ting rett ut slik at det ikke er et hint egentlig
Folk som kommer for sent, alltid
Filmer som har såkalt åpen slutt
Folk som snakker høyt i mobilen
Nesepilling

Nå stopper jeg, resten kan du erfare selv

God helg, ikke irriter noen uten at du virkelig må!

2 kommentarer:

  1. Du har glemt det aller verste som fins!!! Folk som spytter på gata/fortauet!! Det er irriterende EKKELT!! Æsj!! Å se svære spyttklyser når jeg kommer gående... Nei, fy faen..

    SvarSlett
  2. Nei og nei, ble du SÅ fordervet og traumatisert etter å ha bodd i Bergen? :)

    SvarSlett