MEN TANKENE MINE FÅR DU

9. april 2010

Stupid is who stupid does


Jeg blir så oppgitt! Disse Bolivia-tiltalte burde jo bare innse snart at de bæsja på leggen og ta straffa si.
Først Moland og French, timesvis med diskusjoner hvorvidt de er skyldige, om de skal sone i Kongo, om de overlever der nede. Stakkars.
Så er det en gjeng dumme nek som reiser på "ferie" til Bolivia og er så snille at de tar med 11 Adidasbager hjem til Norge uten å bruke hjernecelle nummer 2 til å sjekke om det er noe muffins oppi de. Så skal man synes så synd på dem for at de må sitte å råtne i fengsel der borte og ha det så fælt at de knapt klarer å få seg et ligg. Knapt bare ja, ettersom hun ene har snart får et minne for livet, for å si det sånn, om oppholdet i Boliviansk fengsel.

Skulle nesten tro enkelte har kobla ut hjernen. Hvis jeg reiser til Bolivia så ville jeg hatt falkeblikk på koffertene mine, konstant, i Bolivia! Og hvis jeg hadde lyst å drepe en Kongolesisk mann så hadde jeg ikke gjort det, i Kongo!
Og når de først er så dumme at de tror at en vilt fremmed sponser Boliviatur uten å ville ha noe tilbake så kan de vel enten legge seg flate å innrømme at de enten var klar over smuglingen, eller er så lite opplyste at de kanskje ville hatt godt av en tid i tenkeboksen. Sånn cirka 25 år kanskje.

Og for å være ærlig, hun som rømte til Norge; ja DET er en moral vi vil lære neste generasjon og alle de etter. At man kan rømme fra konsekvensene av det man gjør! Hun burde blitt stilt til ansvar i Bolivia hun også, der forbytelsen fant sted. På samme måte som vi vil at morderen til Martine i London skal stilles til ansvar for forbrytelsen han har gjort, der han gjorde den.
Det må gå an at man tar ansvar selv for de feil man gjør istedet for å forvente sympati og at andre skal gå med hundepose å plukke opp dritten etter folk.
Jeg har talt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar