MEN TANKENE MINE FÅR DU

13. april 2010

Løse tisper





Tispe, som i kvinnfolk. Ikke for det, det fins jo drøssvis av løse mannfolk også - men som vanlig så slipper jo de billig unna. De kan løpe rundt som en golfspiller og rekke 18 hull på en kveld uten at de får rødt kort, mens damer må stå til ansvar for hvert eneste ligg.
Forresten, ikke damer, vi kaller de tisper.

Det fins endel tisper som flyr fra stolpe til stolpe for å si det sånn, litt dobbel betydning men fokuser rett nå. Og jeg skjønner ikke helt hva de tenker med. Det eneste som er sikkert er at mange av dem har bytta plass på hjertet og vaginaen!! Hvor mange tisper tror at de må ligge med en fyr første kvelden for at han skal like dem? Mange.
Jeg mister interessen fort hvis noen er altfor lette å få, og jeg tror på det at "Easy come, easy go" og hvis alle tenkte sånn alltid så ville det vært færre knuste hjerter rundt omkring. Jeg har fått endel telefoner fra frustrerte fruer oppgjennom årene som har lyst å tygge arma av seg pga det dårlige valget de tok kvelden før, for så å gjenta glippen før de rekker grine ferdig.

Hvis man kun er ute etter en one night stand så er det jo ok, men herregud - det gir meg mer å heller ta bussen hjem alene og flette frynsene på peddet mitt mens jeg lytter på klemFM!
Så mye utbytte får man ikke av å bli trykt 1 meter nedi madrassen av en nærmest ukjent fyr i 4 minutter vel? Alle har jo prøvd det, og burde vite det på lik linje med meg. Sorry, no offence til han som scora en fuktig kveld i fjor, eller var det i forfjor.

Det verste er når de våkner lørdag morgen og har sånn fylleangst pga trollet som ligger og snorker siden av dem, at de hiver seg på flaska igjen lørdag kveld og finner en ny en for å trøste seg på. Skjer dette etter man har passert 25 så er det nesten kriminelt. I tillegg er det kommet syfilis og andre skumle sykdommer, men likevel så tenker de ikke lenger enn dit trusa rekker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar