MEN TANKENE MINE FÅR DU

2. april 2010

Min Bucket List

De fleste har sikkert sett filmen The Bucket List,og mange har sikkert en (u)skreven liste over ting de selv vil oppnå før de forflytter seg til sitt neste liv. Det har jeg også.
Hvis du under noen omstendigheter kan hjelpe meg å oppnå mine så; syng ut!

1. Holde en edderkopp uten et snev av frykt

2. Reise til New York

3. Tilbringe en natt med Robert Pattinson (denne burde kanskje være på Fuck-it list?)

4. Hoppe i fallskjerm uten å miste muligheten til å oppnå resten av listen etterpå

5. Synge "Angel" offentlig, etterfulgt av ærlig applaus

6. Gi liv til et nytt liv

7. Få vite hvem som egentlig drepte JFK

8. At Petter Stordalen gir meg en million sånn helt uten videre, på en ellers gørr tirsdag

9. Få en egen spalte i en avis, a là Carrie i S.a.t.c.

10. Bli fulgt opp kirkegangen av pappa, i mitt eget bryllup, med muttern grinende på første rad

11. Leke med en elefantunge

12. Danse med Bono på en U2-konsert

13. Feire jul med _hele_ familien på en gang

14. Være mann for en dag, bare for å få en forklaring på diverse ting

15. Få en tatovering av en kamel på stortåa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar